Gå til innhold

25 + 5 og mjølk i puppene allereie!!! Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når eg knepper litt på brystvortene mine kjem det ut ein dråpe væske. Knallgult blanda med blankt... Har to born frå før, og ikkje oppveld dette. Er det andre som har det slik? Veit jo det ikkje er farleg, men er det ikkje litt vel tidleg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått en slags blank/gul seig veske som kommer ut av puppen når jeg trykker på dem.

Jeg er i uke 26 nå,men siden dette er min først så vet jeg ikke om det er "normalt" eller ikke?!

Håper vertfall jeg ikke blir plaget med melke lekasjer så altfor tidllig.

Skrevet

Hei:) helt normalt, sist så begynte det i uke 20... nå er jeg i uke 25.. har ikke kommet noe enda, men Jm sa sist at det var helt normalt...

Skrevet

Jeg er 25 + 2 og i samme situasjon. Kommer noen draaper naar jeg presser. Kan avogtil se en liten "skorpe" av inntoerka melk midt paa brystvorten. Det er helt normalt og egentlig bare ett positivt tegn! Kjenner ei som hadde mye melk i brystene helt fra begynnelsen av svangerskapet og lakk helt fra de foerste maanedene av. Glad jeg slipper de strie stroemmer foreloepig!

Skrevet

har hatt det sllik lenge jeg. er 26+5.. noen ganger er det blankt, andre ganger hvitt og andre ganger gult.. tror det er normalt siden så mange har det..

Skrevet

Har det slik jeg oxo, er i uke 23 og hatt det slik en stund. Med mi første lakk jeg fra 5 måned.

Skrevet

jeg er 26+3 og har ingenting.. hmm kansje d er jeg som er unormal.. Tenk om jeg ikke får melk?

Skrevet

jeg er i uke 22. har hatt (rå)melk i puppene noen uker nå. må bruke ammeinnlegg hver dag. tør ikke tenke på hvordan d kommer til å være når jeg har fått babyen.

je trur nok d er helt normalt

Skrevet

Er nok MEGET normalt ja.. Jeg fikk til og med melk i puppene av p-sprøyten, og hadde det i masse år. Faktisk i fire år!

Så ble jeg gravid, og melken forsvant ca et halvt år etter at jeg sluttet å amme..

Skrevet

Har hatt det sånn siden rundt uke 18...(var vel da jeg oppdaget det ihvertfall...)

Men det er helt blankt da...Og litt seigt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...