Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 ser at pådamen bruker chinagold... er jo ganske likt som det kinesiske kartet da... legger ut siden her jeg.. så kan alle som vil gå inn å prøve for morro skyld... http://www.chinagold.com/LunarAge.htm lykke til alle sammen....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 va for ong.....? eller så fatta æ ikkje d der
Tinaisme Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 skjønte heller ikke det der.. rare greier..
cec26 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg veit at chinagold , altså den siden som er lagt ut her , kan man plotte inn termin dato og morsfødselsdato... så kommer det opp hvor stor prosent det er får å bli gutt eller jente... Tror det er det anonym mener... ? kanskje? Har prøvd det selv..
MrsMoo Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Stemte ikke på meg! Skjema sier at det blir jente,men vi har sett gutt på UL
Fjerdemann på vei Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Stemte ikke på meg... Men var bare 66,5 % sjanse for det de sa også da, men feil var det jo...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Samme på meg, fikk også 66,5%, og det var feil kjønn ut i fra det de så på UL.
Villemo3 Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Jeg prøvde alle søskenene mine, vennene mine og barna til vennene mine, meg selv osv og ALLE STEMTE!!!! Jeg ble helt sjokka..Men så viste det seg at jeg hadde klart å taste feil, motsatt måned og dag, men jammen rart at alt stemte først da. Da jeg gjorde rett ble det ca annenhver som stemte..Kjedelig..
Gjest Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Hvilket format skriver dere datoen inn på? Får det ikke til å virke.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Trodde man skulle skrive datoen for nå babyen ble unnfanget jeg... Da stemmer det her ihvertfall.. hehe... men skriver jeg terminen min så står det gutt.. men føler jeg menstermin som er en dag unna så stemmer det igjen... Spooky=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå