temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 at Theodor er perfekt!!!! Og det visste jeg jo ;-))))) Vi skal fortsatt følge med på hodeomkretsen i en tid framover, men jeg føler meg mye roligere og tryggere etter å ha vært hos legen. Han syntes det var unødvendig å utsette Theodor for strålingen en CT innebærer. Han syntes ikke jeg skulle bekymre meg i det hele tatt da kurven for hodeomkrets kun knyttes opp mot alder, ikke mot detfaktum at han eren stor gutt ellers også. Nå kan jeg senke skuldrene...hvertfall noen dager! Tusen takk for støtte og heiarop, trøst og oppmuntring alle sammen!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Selvsagt er han perfekt, enten sånn eller slik... De er til å spise opp. Bra du (han) slipper ct.
moffi Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Dumme legen!!!!!! Gutten din er kjempesøt, fin, velvokst og superblid:) Hipp hurra for Theodor som har så snill en mor.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Herlig!! Så godt for deg å få det bekreftet fra proffe :-) Ble så glad da du ringte og fortalte det, så jeg hoppet lett på tå videre på turen;-) Nå kan du bare nyte den perfekte prinsen din du trollet mitt:-))
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Godt å høre at du har en flink og fornuftig barnelege!!! Synes ikke du skal høre det døyt på den dumme helsestasjonen din noe mer. Klart Theodor er perfekt!!!!!!!
Velve Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Så godt å høre! Har tenkt på dere i dag vettu!
Trollmora Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 SÅÅ BRA! Kos deg med vidunderet du, og la ikke helsestasjonen få anledning til å komme med flere negative ideer. De av alle burde vite hvor sårbare vi er i forhold til barna våre. Det er en stor myrsnipe i oss alle og da er det kun berettigede mistanker som bør komme til uttrykk fra den kanten! "Perfekte barn til perfekte mødre"
moffi Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Mente dumme helsestasjonen! Nå har de skremt deg nok altså
ettbarnsmammaen Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Så godt å høre! (De driver med mye rart på disse helsestasjonene...!)
phantomet Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Det var veldig godt å høre at du har blitt beroliget!!! Klart Theodor er perfekt- Gleder meg til å hilse på ham imorgen. Det er trist at foreldre gang på gang opplever at de på helsestasjonen skremmer dem, eller putter unødvendig bekymring i hodet på brukerne sine. Godt du føler tillit til legen slik at du ble trygg på at alt er vel.
hypersusmor Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Det er synd at man gå rundt og bekymre seg, men desto deiligere å høre at alt er i skjønneste orden.
Karomamma Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Utrolig bra, tonetroll! Kos dere på tur i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå