Gå til innhold

Barnelegen sa.....

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

at Theodor er perfekt!!!! Og det visste jeg jo ;-)))))

Vi skal fortsatt følge med på hodeomkretsen i en tid framover, men jeg føler meg mye roligere og tryggere etter å ha vært hos legen. Han syntes det var unødvendig å utsette Theodor for strålingen en CT innebærer. Han syntes ikke jeg skulle bekymre meg i det hele tatt da kurven for hodeomkrets kun knyttes opp mot alder, ikke mot detfaktum at han eren stor gutt ellers også.

Nå kan jeg senke skuldrene...hvertfall noen dager!

Tusen takk for støtte og heiarop, trøst og oppmuntring alle sammen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er han perfekt, enten sånn eller slik...

De er til å spise opp.

Bra du (han) slipper ct.

Skrevet

Dumme legen!!!!!! Gutten din er kjempesøt, fin, velvokst og superblid:) Hipp hurra for Theodor

som har så snill en mor.

Skrevet

Herlig!! Så godt for deg å få det bekreftet fra proffe :-) Ble så glad da du ringte og fortalte det, så jeg hoppet lett på tå videre på turen;-)

Nå kan du bare nyte den perfekte prinsen din du trollet mitt:-))

Skrevet

Godt å høre at du har en flink og fornuftig barnelege!!! Synes ikke du skal høre det døyt på den dumme helsestasjonen din noe mer. Klart Theodor er perfekt!!!!!!!

Skrevet

Så godt å høre! Har tenkt på dere i dag vettu!

Skrevet

SÅÅ BRA!

Kos deg med vidunderet du, og la ikke helsestasjonen få anledning til å komme med flere negative ideer. De av alle burde vite hvor sårbare vi er i forhold til barna våre. Det er en stor myrsnipe i oss alle og da er det kun berettigede mistanker som bør komme til uttrykk fra den kanten!

"Perfekte barn til perfekte mødre"

Skrevet

Mente dumme helsestasjonen! Nå har de skremt deg nok altså;)

Skrevet

Så godt å høre! (De driver med mye rart på disse helsestasjonene...!)

Skrevet

Det var veldig godt å høre at du har blitt beroliget!!!

Klart Theodor er perfekt- Gleder meg til å hilse på ham imorgen.

Det er trist at foreldre gang på gang opplever at de på helsestasjonen skremmer dem, eller putter unødvendig bekymring i hodet på brukerne sine. Godt du føler tillit til legen slik at du ble trygg på at alt er vel.

Skrevet

Det er synd at man gå rundt og bekymre seg, men desto deiligere å høre at alt er i skjønneste orden.

Skrevet

Utrolig bra, tonetroll! Kos dere på tur i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...