Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg skjems så! En venninne har akkurat fått baby og jeg syns ikke babyen er NOE søt :/ Den er så utrolig tjukk liksom...og bare veldig lite skjønn. Uff altså, håper jeg "venner" meg til den. Jeg som alltid har sagt at alle babyer er søte, må spise i meg de orda nå ja.
Libido- Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Er faktisk ikke alle babyer som er søte.. slik er det bare. Men alle har jo sin sjarm =) Dessuten forandrer de seg hele tiden.
Mammas lille venn Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Ha, ha. Jeg opplevde akkurat det samme da ei venninne fikk baby. Ungen var rett og slett ikke søt. Har selvfølgelig aldri fortalt henne hva jeg synes, så både jeg og samboeren min nikker, smiler og gir komplementer. Ved en tilfeldighet glapp det ut av ei anna venninne at ikke hun heller synes ungen er særlig søt. Hun har også sittet og latet som...Etter denne opplevelsen har jeg tenkte på mitt eget nurk. Hva om omverdenen tenker det samme om henne? Gir komplementer i hytt og vær, og kommer hjem og sier til kjæresten at ungen er stygg... Huff er skamfull jeg også. Vi som er foreldre synes at egen unge er den fineste i verden...
MintCondition Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hehe, det der har jeg også opplevd. Jeg lot som Heldigvis syns vi foreldre alltid at vårt eget barn er verdens vakreste!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 vært der jeg og .. sønnen til en venninne av meg..og datteren hennes og... men etterhvert så blir de søte syns jeg..når man blir kjent med dem..så jeg syns alle babyer er søte..iallefall etter en stund... datteren min var helt nydelig når hun ble født..og det er hun enda..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 jeg kjenner meg igjen i det du sier. Har også en venninne som har en baby som jeg ikke syns er noe søt... Det er fælt å i det hele tatt tenke det, men sånn er det...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Ha, ha, jeg syntes faktisk ikke at min egen baby var særlig mye å skryte av utseendemessig de første ukene, jeg...;-) Fem måneder senere, derimot, er jeg sikker på at hun er verdens søteste!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Jeg og har sitti å lurt litt, synes jo gullet mitt er verdens fineste, men hva synes andre... men har faktisk hørt at han er en veldig pen baby...det er det nære venner som har sagt, de hadde ikke giddi å sagt noe annet en "så søt han er" om de ikke mente det... håper jeg da...)
Luca Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Det slår ikke det en bekjent av meg sa om babyen sin. Hun gikk rundt å sa at hun ikke var noe pen, faktisk ganske stygg....er det mulig da??? Dette var en preifer bekjent som jeg vokste opp sammen med, så heldigvis ikke noe nærmere enn det:-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Har også en venninne som fikk en sønn som jeg overhodet IKKE syntes var noe søt! Skvatt faktisk første gang jeg så bilde og første gang jeg møtte han. Dette er et skikkelig TABU tema, men sånn er det nå bare... Etter hvert har jeg bare likt han bedre og bedre. Når han smiler og ler mot meg er han så søt så! :-) Har også tenkt tanken på om folk synes det samme om min baby, men er egentlig overbevist om at det ikke kan være mulig. Han er bare virkelig verdens nydeligste!!! ;-)
Hidjey Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 En kamerat av meg fikk se et bilde av Marcus som bader og da glapp det ut av han: "Oj, han ser ut som ET" Jasså, sier du det ja? Er sønnen min et romvesen? ehehhe.. Men jeg må bare le, det er jo litt sant også. Men verdens nydligste ET, ikkesant! Jeg har alltid synes at det er latterlig med folk som går rundt og skryter av hvor nydelige ungene deres er, slik skulle jeg ALDRi bli. Skulle ikke si at Marcus er den nydligste i verden og sånn... Men så kom han ut da, og neimen så ER han ikke det nydeligste i verden.. ehhe Det er vel som de sier.. Kjærlighet gjør blind
Gjest Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 **Hidjey og nydelige Marcus** Ingen Berit Riisebarn er vel pene vel:p He he.... Hyggelig å finne deg igjen her inne!
Hidjey Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 hehehe.. Nei, men så er han ikke et barn.. Men en alien! Alt vel nede på østlandet?
Luca Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Preifer??? Tastaturet lever sitt eget liv her..perifer passer vel bedre:-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 akkurat på dette området er jeg bortskjemt. Min baby er utrolig pen og jeg er ganske så sikker på hun virkelig er det. Fremmede folk kommer bort til oss på gaten hver eneste dag og sier ting som at hun er det vakreste barnet de noen gang har sett, er det mulig at en baby er så pen, send henne inn på skjønnhets konkurranser, at hun ser ut som er porselensdukke etc. Hun var vakker siden den dagen hun var født. Hun er nå 5 mnd. Hun smiler til alle også og har en fantastisk utstråling... (huff...skryte skryte skryte...tror nok jeg burde bruke anonymknappen nå ja:-) ) Uansett..mange av de som kommer bort har babyer selv. Og jeg får meg liksom ikke til å si at 'ja babyen din er jo også vakker" når det rett og slett ikke er sant...men finner alltid ett eller annet pent å si. Feks..sjarmerende, eller så masse hår etc. Men å regelrett juge. Det kan jeg ikke. Jeg tror nok at selv foreldre innest inne vet om ungen deres er uvanlig vakker eller ikke.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Samme sier alle om min=0) hun er også 5 måneder. Må vært noe med det gode været i juni =0). Kan ikke si jeg har sett noen stygge babyer bare noen mindre pene. Jeg er så vant til hår så når jeg ser babyer uten noe hår syntes jeg det er litt rart spes med litt rar hodeform. Men hodeformen blir penere og håret kommer så de kommer sikkert til å bli vakre=0)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 he he...må nesten le..jeg som var anonym rett ovenfor deg som sa babyen min er så pen. Hun har nemlig ikke hår. Men hun har laaange nydelige svarte vipper og håret kommer nok for både mannen min og jeg har masse hår:-) Men hun er vakker uten hår også... Jeg har sett datteren din da. På libero:-) og hun er utrolig vakker ja!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #18 Skrevet 6. november 2006 Det ER faktisk ikke alle babyer som er søte... Babyen til ei venninne ser ut som en gamling, skrukkete og veldig grove trekk. Men jeg sier selvfølgelig at han er søt, selv om jeg innerst inne ikke mener det. Når jeg surfer rundt på piczosider, så ser jeg også mindre pene babyer her og der:/ Blir sikkert søte når de blir større...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #19 Skrevet 6. november 2006 eller...hun har hår over hele hodet..men veldig lite, mykt og lyst..krøllene kommer nok etterhvert:-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #20 Skrevet 7. november 2006 Ja sant dette! En annen ting er at det flere ganger har slått meg når jeg ser bilder fra oppveksten til venner osv at de fleste "pene" mennesker var faktisk lite "pene" eller lite søte babyer... Rart det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå