Gå til innhold

Deilig med frisk luft og en fin søster:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg gått 2 fine turer i deilig sol og frisk luft:-)

Endte opp hjemme hos søster, og hun hadde en kjempefin gave til meg:-) Hun har vært i Oslo i helgen hos en venninne og de hadde vært på shopping (!). Hun ville gi meg noen steiner (vi er litt inne i det med kraft og energi i steiner blant annet) og hun hadde brukt halvannen time for å finne de rette steinene til meg, som hun kaller englesøster :-) og jeg blir så utrolig glad inni meg. Hun har plukket de steinene som hun mener jeg kan ha stor nytte av, i mitt liv, og det er noen fantastiske kraftsteiner:-)))

Sånne gaver betyr så utrolig mye og jeg er så takknemlig for at vi fikk lov til å være søstre, i dette livet, akkurat her og nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir bestandig på gråten når jeg leser om deg og søsteren din og er så takknemmelig for at du deler opplevelsene dine med oss!

Skrevet

Så hyggelig at du føler det sånn:-) Det betyr mye for meg å dele det og:-) Får utløp for både glede og sorg å skrive ned:-)

Skrevet

Snufs... Og du er nok både englesøster og englevenninne!!!! Takk for at du deler og minner meg på hva som egentlig betyr noe i livet!

Skrevet

det høres ut som nok en fin dag og en god opplevelse dere to i mellom.... jeg vet ikke hva denne historien handler om, men jeg blir glad av sterk og varig og evig kjærlighet mellom mennesker, ogdet er jo det dere opplever. noe sier meg at hun er syk, og da er vel denne formen for kjærlighet ekstra sterk å oppleve.

jeg sier takk jeg også, for at jeg får bli kjent med deg, og med de andre her inne.... men akkurat nå var det deg.

klem fra

Skrevet

:-)))

Skrevet

Så godt at søsteren din har en slik søster.

Vil tro hun setter stor pris på deg...

Og det er jo nå, akkurat her og nå at livet er.

Skrevet

Tviler ikke ett sekund over at du virkelig er en engel, Klatten! Sitter her og sipper i ydmykhet over at du deler disse historiene dine om søsteren din og deg med oss.

Skrevet

Hei dritgrei,

søsteren min er syk ja, dessverre så har hun ikke så lenge igjen sier legene.....De sa det for 3 år siden også, da ga de henne 2-3 mnd igjen å leve - men hun lever nå 3. året på overtid, iflg dem :-) Men hun blir stadig dårligere, og idag satt hun mye med oksygenapparatet, dårlig i pusten da det har spredd seg fra skjelettet og til lungene blant annet....Tøft å se, men man lærer hva som er viktig her i livet..... Kanskje jeg noen ganger kan virke kvass her inne i visse situasjoner, men det handler nok mer om at mitt fokus på hva som er viktig, nok kan være ganske annerledes enn mange andres:-)

Hurra for mer kjærlighet og omsorg, og mindre stress og regler!!!

Ta vare på nuet, på hverandre og naboen - gi positiv energi, istedet for negativ, si noe pent istedetfor å kritiser.......det er så mye vi mennesker kan gjøre for å skape en bedre dag for oss selv og andre rundt oss:-) Er ikke det fantastisk:-)))

Skrevet

Jeg bøyer meg dypt og ydmykt overfor generøse, livsglade kloke Attpåklaten. Måtte din søster gjøre alle mulige prognoser til skamme og lever lenge blant deg og dine.

Det må være utrolig å kunne ha det sånn som dere selv med den trusselen hengende over hodet.

Skrevet

jeg skjønner at det kan sette ting i perspektiv, og vi har alle godt av å ta del i din oppdagelsesferd i hva som virkelig betyr noe.... jeg øver meg hver dag på å bruke det gode i meg i stedet for dritten, det er jammen ikke lett alltid...

utfordringen er vel å ta vare på nuet, og på det som faktisk skjer, samtidig som de store eksistensielle problemstillingene - den store sammenhengen ogsåskla prege ens væremåte.

Jeg har et ønkse om at alt skal være kosleig, men det betyr ikke i skitt og rot med sjokoladekake til middag fordet.... jeg vet vi er enige attpåklatten, jeg sier det med den gyldne middelveien mest til meg selv....

;-)

jeg kan ikke tenke meg hva dere går igjennom, men litt kanskje. har en nabo som også opplever spredning og leger som sier triste uhelbredelige ting, men hun er ikke min søster, og hun er fortsatt en sterk og flott dame. men det er vondt å se....

kan jeg gi deg en klem?

eller i alle fall... jo jeg vil gi deg en klem, det betyr noe for meg å få gjøre det...

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...