Gå til innhold

Ømme pupper


solstorm

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv test forrige mandag da jeg var 3+5 på vei. Rett etter IKM begynte puppene å bli litt ømme og såre, samtidig som de fikk en slags tyngdefølelse. Slik har det holdt seg til og med lørdag, men i går og i dag er sårheten og tyngdefølelsen borte. Det eneste er at brystvortene klør litt noen ganger.... Jeg har (mens)murringer, men det er vel livmoren som vokser, og litt humøsvingninger, men utenom det har jeg ingen symptomer... Tror dere at noe er "galt" med spiren? Jeg har ingen blødninger, selv om det virker som om mensen kommer hele tiden og jeg stadig må på do å sjekke... i dag er jeg 4+5 på vei...

 

Jeg vil samtidig takke for en bra terminklubb, jeg håper vi har mange hyggelige og informative samtaler fremover.

Lykke til alle sammen!!! :-)

 

Takk for svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei terminsøster hihi.....

 

Det der er heeeeelt normalt. Har akkurat de samme symptomene. Hadde det forrige gang også.

 

Så slapp av og kos deg med spiren.

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

 

Det er fint å vite at dette er normalt og at du har samme symptomer som meg! Jeg hadde en tidlig SA for to måneder siden og derfor jeg litt ekstra nervøs og kjenner vel litt ekstra etter... - men må jo prøve å slappe av og tro at dette kommet til å gå bra! :-)

 

Det er morsomt at vi har termin samme dag (i alle fall foreløpelig).

 

Lykke til med nummer 2!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er nervøs etter en SA. Men jeg kan fortelle deg det at jeg har kun vært gravid en gang og det var med lillegutt. Jeg var like nervøs da som nå for at noe skulle skje. Kniper øyna igjen når jeg skal tisse. Livredd for "plopp" lyden. Tørr så vidt å kikke på papiret, men må bare for sikkerhetsskyld. Også alle stikkinger o.l. hm...hva kan det være. Men denne gangen vet jeg at det er mye rart man må kjenne for å få et nydelig lite barn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...