Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dynestørrelse byttet dere til etter den minste (65x80). Er det noen vits i å bytte til 80x100 eller skal jeg kjøpe juniordyne? Noen som har gode råd? Den minste er blitt altfor liten når hun nå sover i egen seng. Så lett å sparke av... (hun er forresten 4 1/2 mnd og 65 cm lang)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri den minste dyna i senga vi , og bytta til juniordyne når hun var ca.6 mnd.

Skrevet

Gutten min har juniordyne i senga,har hatt det hele tiden. Minste dyna har vi kun i vogna :)

Skrevet

vi bruker fortsatt 65*80, men regner med vi bytter til 80*100 etter hvert

Jenta vår er 4,5 mnd

Skrevet

Så bra!! Da blir det kjøpt juniordyne idag!

Skrevet

Regner med du har sprinkelseng til henne. Da mener jeg det blir for klumpete med en 100x140 i sprinkelsengen. Kan hende hun skal ligge der i 2 år til eller mer og da passer 80x100 i sprinkelseng. Juniordyne kan hun evt. få når hun går over til større seng.

Skrevet

Vi bruker 80x100 til jenta vår når hun ligger i sprinkelsenga si. Hun er 6,5 mnd nå. Den dyna som er 65x80 har vi kun brukt i vogna

Skrevet

Vi brukte 80-100 i senga fram til lillen var 6 mnd..byttet til juniordyne..ikke så lett å sparke av seg.. Vi har jo sprinkelseng, men synes ikke det er noe problem..bare bretter dyna litt oppover i kantene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...