Trollmora Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 lage en ny tråd før jeg går..... Ha en fin ettermiddag/kveld dere modne. Kos dere med stort og smått! Nå er jeg snart på tur hjem sammen med Trollfar før vi henter Trollungene i barnehagen. Fiskepinner med fullkornsmakaroni til de små, poteter og fisk til de store. Rå gulrøtter til hele gjengen, fungerer som barne-tv godt til Eldstemann )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Og usunne oss skal spise Grandis. Jeg åpner ikke døren hvis det ringer på, for da er det sikkert barnevernet. Som kommer for å hente grandiosaen.
Trollmora Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Ja, selfølgelig er det pizzaen som må ut.....
Karomamma Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 He he... snuppa og jeg spiser Grændis i all hemmelighet hver torsdag, for da er ikke pappaen hjemme!! Ha'kke sett snurten av noen offentlige etater hjemme hos oss i hvert fall Og trollmor: takk for tipset, skal raide fryseboksen etterpå...
hypersusmor Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Vi skal ha wok med torsk, so far so good...Jeg kjøpte nemlig en cheese burger på MacDonald's på CC Vest i sted...Skamme meg skulle jeg, men gjør jeg det - neppe :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 vi skammer oss ikke! vi kooooooooooooooser oss.... det er noe helt annet! hadde dere glemt det litt ? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå