Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hvordan gir dere kvit sausen smak? Er så vant til å bruke hønsebuljong, salt og pepper, at jeg står heilt fast nå som jeg må lage den uten salt og buljong.......for den kjennes lissom så smakløs ut uten noe. Hva bruker dere ??
septembergutt Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Muskat er et must hos oss, og av og til bruker vi bittelitt finrevet løk.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Noen her må da ha laget hvit saus til barnet sitt??
Luca Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde tatt ut saus til babyen, før jeg smakssatte den til voksne. Bruker karri i hvit saus selv....
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg bruker enten muskat eller ørlite karri, alt etter hva sausen skal brukes til. Litt løk gir også smak. Det kommer som sagt litt an på hva du skal ha sausen til. Hvis du skal varme noe i sausen, så vil jo det også avgi litt smak til sausen og du behøver mindre krydder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå