Gå til innhold

Mat hver andre time


lille trollet og mamsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Min lille vil ha mat ca annen hver time hele døgnet, er det no0en gode råd for å få det til å bli mindre på natten. Hun tømmer brystene hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun vært sånn hele tiden? Kan jo være økedøgn/dager...

Hvis hun tømmer brystene hver gang kan det hende du har for lite melk? Jeg ville snakket med hs om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente er også sånn. Har ingen gode råd, dessverre. Jeg forsøkte å gi henne mme om kvelden, men det ville hun ikke ha. Må nok begynne tidlig med grøt hvis dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine barn har vært slik til de ble en ca fire måneder. Det er slitsomt, men også helt normalt at babyer ønsker mat så ofte. Har ingen råd for å få det til å gå lengre tid, men jeg har valgt å samsove med barna og holde ut til de blir litt større. Plutselig gir det seg, og de sover lenger av gangen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn skal også ha mat annen hver time døgnet rundt. Om han tømmer eller ikke vet ikke jeg, men han vil hvertfall ikke ha mer før det har gått 2 timer, på kvelden vil han som regel ha oftere. Han har lagt på seg nesten 2, 5 kilo siden fødselen (er 9 uker nå) så jeg har hvertfall ikke for lite mat.Men som en annen sa her så er det veldig vanlig at de spiser så ofte, men at det ordner seg etter hvert... Håper hvertfall at nettene kan bli litt bedre snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har og ei tøtte på 3 mnd som gjør det samme.. Hun kan sove ca fire timer når hun har lagt seg,men når jeg legger meg er det på an med pupp hver 2.t,skikkelig slitsomt. Hun sover i egen seng,men ganske nært meg så jeg har vurert å flytte senga for å se om det hjelper. Virker som hun "lukter" når jeg legger meg og da skal hun ha kos ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. sånn er min jente å, hu vill ha mat annen hver time på dagen, men hu sover om natten. jeg ammer og gir tillegg..og pumper...hu er 3 mnd til torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...