Gå til innhold

Hva og hvor ofte trener dere, og hvordan er formen til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare litt nysgjerring på form og aktivitetsnivå blant oss gravide.

Jeg er selv i uke 18 nå, og er nå inne i en god periode. Har derfor begynt å trene tennis igjen og prøver å gå litt lengre turer når jeg først kommer meg ut. Håper å kunne fortsette med dette så lenge formen er bra. Tennisen tar jeg nok fra uke til uke, men håper å kunne gå noen turer i uken fremtil fødsel.....

Føles litt rart å vær gravid og være i bevegelse innimellom...en snodig kombinasjon:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Trener det samme som før; styrketrening 1-2 ganger, kondistrening som spinning eller jogging 1-2 ganger+ at har hund så ca en time gåing med den hver dag. Merker at jeg får høy puls raskere og at kondisen er litt dårligere så det blir tyngre, men tror bare det er bra så lenge det er ting man er vant til å trene fra før, jeg merker i hvertfall at jeg får mindre vann når jeg har vært på trening for da går ringen av og på....Regner med at styrketreningen ryker etterhvert når ikke magen klarer å stabilisere kroppen lenger, men kondistreningen håper jeg går an nesten ut....Er forresten en uke kortere enn deg

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med 2,5 mnd med spying, var veldig spent på om jeg skulle klare å ta opp treningen igjen. Men nå er energien tilbake. 16+4. Har måttet droppe pilates og mage-rumpe-lår timene, har gått fra å ta de vanskelige step-timene til å pese meg gjennom de lette. he he. men det er bare herlig å kunne bevege seg igjen. har planer om å trene så lenge som overhodet mulig selv om jeg er litt plaget av vondt i korsryggen, lysken...får bare ta det som det kommer. lykke til med treningen jenter!

Skrevet

Jeg er i uke 21 nå, og spiller innebandy en gang pr uke, samt at jeg klater 1-2 ganger pr uke. Jeg har en jobb som krever mye av meg fysisk, så det blir nok aktivitet i løpet av en dag... Jeg merker at jeg blir fortere anpusten nå, og at jeg må hvile mer... Håper på å fortsette trening så lenge som mulig.

Skrevet

min form er akkurat blitt bedre etter nesten 16 uker med kvalme og trøtthet. jeg har hatt mer enn nok med å gjøre jobben min, derfor har jeg ikke hatt overskudd til å trene, men denne uka, ja da er jeg igjen igang håper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...