Gå til innhold

Uregelmessig mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått en litt uregelmessig mens. Skulle ikke hatt mens før om 1 uke og fikk blødning i dag. Sist mens hadde jeg lengre blødning enn normalt. Fikk igjen mensen 2 mnd etter fødselen og den har vært helt normal frem til nå. Er litt nervøs... Noen fler som har oppøevd dette. Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg ble gravid hadde jeg en menstruasjon som var uregelmessig som bare fy... Det kunne være 14 dager m blødning 14 dager uten, hele måneder (og lengre) med blødning, spotting hele tiden, plutselig blødning mye lenger enn vanlig osv... Kraftig var det også. Merket ofte at blødninger kunne bli påvirket av meg om jeg var stresset for noe..da kunne det komme tidligere enn ellers f.eks. Dette skjedde selv om jeg gikk på alle mulige typer p-piller og mensregulerende piller. Tror ikke det er farlig i hvertfall, særlig ikke om det bare er et engangstilfelle...

Skrevet

Hei takk for svar! Tror nok jeg også har vært litt stresset i det siste. Bestiller en time hos lege for sikkerhets skyld, er så dumt å gå og engste seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...