Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Tulla har alltid sovet godt. ALLTID!!! Lagt seg kl 1900. Sovet til kl 0830. Og i tillegg hatt seg en lur fra kl 1200 til 1400 på dagen. Men nå er hun blitt året. Plutselig våkner hun kl 0400 og er så våken. Hyler av glede når vi kommer inn for å se hva som skjer. Så holder hun det gående (sove, hyler, sover hyler sover hyler) til jeg klikker rundt kl 0700. Sover nå kanskje 1 time og 30 min på dagen. Legger seg kl 1900. Så begynner feste igjen i 0400 tiden. Hun har 12 tenner. Dette har hun holdt på med nå i over en uke. Hva skjer?? Hvordan har dere andre det med deres småtroll??
Pita81 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Kan det være at hun får for lite søvn på dagtid? Kanskje hun trenger to lurer nå som hun blir mer og mer aktiv om dagene.
winneboo Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Kanskje du bør prøve å innføre en lur før kl 12? Syns det var lenge å være våken vis hun står opp kl 07. Hva med å få henne til å ta en liten dupp kl 10 å så en liten dupp igjen i 12\13 tida? Søvnen på natta har ofte mye å si hvordan søvnen er på dagen for de små.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Hvor gammel er hun? Jeg tenker at det kan være en fase de går igjennom... vår lille gutt har blitt morgenfugl etter at han lærte å gå/løpe - tror de kan bli litt ivrige - alt er så gøy, og de har lyst til å gjøre alt med en gang de våkner!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Hun er 1 år og 2 uker. Kan ikke gå enda. I dag prøver vi å la henne sove 2 lurer som de oppfor har foreslått. Første lur lø 0945 til 1115. Og andre lur fra 1500 til 1630. Disse lurene gikk veldig bra. Så får vi se når hun våkner i natt. Jeg er helt ødelagt i hjernen kjennes det ut som . Akkurat som om jeg har vært på 3 sammenhengende nattevakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå