Bubba75 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Vesla på 15 mnd skal til fotograf, men hva i all verden skal hun ha på seg? Bilder til julekort tar vi nok hjemme selv, så dette blir for å ha på veggen her hjemme og til å gi bort til bl.a. besteforeldre i julegave. Noen tips? (en eller annen her skulle ha sitt barn i bleie og med englevinter. Syntes det hørtes litt søtt ut jeg, men mannen min holdt på å le seg i hjel, så det blir det nok ikke..) Hva har deres barn hatt på seg?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Vi var hos fotografering for ca en mnd siden,nå har jeg gutt da så kanskje det er anneledes,men han hadde på seg ola bukse med hvit body,bare olabukse(bar overkropp),bare body,naken og 2 forskjellige t-skjorter som vi byttet på med bukse og uten bukse.Også hadde vi 2 singeletter med sterke farger,gjorde det samme som med t-skjortene.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 ...glemte å skrive at du kan ta en titt på fame.no for litt insperasjon (?)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hei. Vi var på fotografering på fame med snuppa vårres for 1 mnd siden. Vi tok familiebilder + bilder av kun henne. På fam.bildene hadde hun snekkerbukse uten noe under og bare tær.. På bildene av bare henne hadde hun kun bleie med truse på noen av bildene, og en enkel tidløs hvit kjole med gullsmykke og armbånd på de andre. Var på visning på bildene for en uke siden, og de var så fine. Både tøffe bilder med snekkerbukse og søte/nusselige bilder med bleie og kjole. Anbefaler og ha med litt forskjellige klær.. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jenta mi hadde på seg en fin sommerbukse med ei søt jakke -en enkel dongerikjole og hvit t-shirt under - kun iført bleie med truse utenpå. Bildene ble kjempefine og viser tulla vår sånn hun er.
Collet :) Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Gymdrakt med tyllskjørt, tryllestav og englevinger fra H&M -og gud så nydelig!!! Hun er utstillt hos fotografen, og alle synes det er så stilig!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Generelt har jeg hørt at rådene går på å gå for enkle, ikke for dominerende farger - og ikke klær med mye mønster. Så blir det vil litt opp til dere om dere ønsker å "kle de ut" som engler e.l. eller om dere ønsker de mer som de er til vanlig. Personlig synes jeg de små er så søte i seg selv at jeg ikke har så sansen for klær med ører, vinger osv. Men det er jo smak og behag. Lykke til
Libra & Leo Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Hvis du har noe som en i familien har strikket, og som du kommer til å ta vare på til knotten blir voksen, er det veldig fint å bruke. Blir litt mere personlig, og ikke noe tøy som det står H&M i nakken på. Søsteren min har en jente og jeg har en gutt, de har vi bilde av i hvert sitt antrekk strikket av vår tante, de er så nydelige i de klærne, og de tar vi vare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå