Gå til innhold

-Hva er dette????


Meg&Lilleskatten

Anbefalte innlegg

-I flere netter nå har jeg voknet ca hver time pga sterke kynnere..med noe menssmerte ..er 39+5 idag... Så jeg lurer egentlig litt på hva dette er...KAN det være tegn på noe? I dag har jeg mye nedpress og revnefølelse i underlivet (som jeg har hatt en stund..) .. Føler meg ellers ikke i form..slapp og trett... Er fryktelig slitsomt med kynnerne hele natten..får jo ikke såve! *Sukk*...Nå vil jeg ha ut skatten min... ! Noen med slike erfaringer?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan selvsagt være tegn på noe, særlig siden du absolutt nærmere deg termin.

 

Ved minførste hadde jeg regelmessige kynnere som jeg våknet av (hver 15.min) i ca 12 timer før de gikk over til veer hvert 7 min.

 

Jeg har også hatt mye nedpress og reglemessig kynnere, men jeg er nå i uke 36,4. For meg ble det slutt på de reglemessige kynnerne når jeg ble litt mer sykemldt og fikk overstått en en barnebursdag med familieselskap osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 3 dager på overtid, og hadde vel min første "lurenatt", natt med kynnere og menssmerter/maserier nattagjennom, for to tre uker siden. Har slike netter annenhver natt, hver tredje natt. Men når jeg våkner gir det seg. Og jeg går nå enda her og venter:) Så det kan være bare modning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...