Gå til innhold

amme-pause... er det noen her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er her.

Skrevet

jeg har kaffe pause, jeg da.

Skrevet

Var her før i dag og nå er jeg bare kort innom, skal spise sen lunsj...

Skrevet

hei

da kan jeg fortelle at jeg har rydda gutten min sitt rom i dag... ikke sånn daglig organisering, men "dra fram og finn ting rydding"

herre min hatt, jeg syns det er rart at ungen ikke er lammet av støvallergi.... dessuten har jeg kaste leker

to digre poser med leker har jeg kasta.... og han merker det ikke en gang for han leker ikke han vil gjøre. han vil spille spill og bake og sånn...

så nå er det slutt på å samle på drit. tror jeg sender julegaver til fretex med en gang i år, dagen etter julaften eller no.

Skrevet

Jeg sitter og jobber med samvittigheten min. Må gjøre ferdig noe før jeg drar fra jobben og sliter sååå med å komme i gang. Det er noe med MÅ som er vanskelig for meg. Blir liksom til at jeg utsetter og utsetter helt til jeg inneser at det betyr at lillemann må være ekstra lenge i barnehagen. Da tar jeg meg sammen en liten stund før jeg mister taket i oppgavene igjen og plutselig Dibber på nytt.

Skrevet

Du kan jo vente til 1. nyttårsdag vel. Bare sånn for å være dritgrei.

Skrevet

du har rett, og får han noe som blir en hit skal jeg selvfølgelig ikke ta det fra ham, men han leker jo ikke med lekene, de samler støv.... måå man ha dem da?

Skrevet

jeg kjenner til støvsamlere....

Skrevet

men du vet vi heier på deg maud, og lille tingen din hsr det artig i bhg så det gjør ikke no om det blir litt seint av og til.

klem

Skrevet

BØØØØØØH........er her innimellom.......kaffepøuse fra snørr og tårer...

Skrevet

æsjj er alle dere syke også, her begynner det å gå seg til etter ei uke med snørr overalt.......

god bedring.

det er egentlig teit at jeg sitter her nå

for nå sover jo babyen igjen så da burde jeg gjøre ferdig....'ha det så lenge!

:-)

Skrevet

jepp....innlemma i snørrungeforbundet her...jr nyser så alt fyker.jækh

skal også gjøre noe her....tror jeg....tralalaaaa =0)

Skrevet

Og her er det friske unger men en nokså syk mamma.

Skrevet

skal det ta en hel dag å rydde et rom?

jeg er sjokkert...

he he he

Skrevet

Ja det var alle de små digresjonene da ;o)

Rydde rom: Kjempeviktig kjempejobb med en kjempehøy dørterskel som skal krysses. Tror vi tar det etter nyttår!

Snørrete barn er en ting. Når mor blir syk så er det ingen som kan vikariere og da tar det lengre tid før man blir frisk igjen. La far ta husarbeid og kom dere under pleddet jenter. Om det blir en Grandis ellr pølser i lomper til middag i dag så tåler ungene det.

Slapp av og bli friske!

Skrevet

hehe... det blir tomatsuppe... ;-)

Skrevet

Jeg og gutta er alene i dag, og Knerten spiser jo ikke pizza ennå.

Men grandis på meg og Storebror og et middagsglass på Knerten, det må gå.

Ikke si noe til de på skravle, for da blir jeg vel meldt til barnevernet.

Skrevet

det blir du!

:-)

men jeg skal ikke si no'

jeg lover!

Skrevet

Ja det var det med å bli litt moden og rausere :o)

Det er nok noen der som har noe å lære......

Skrevet

sant nok, av og til kan man jo lure på hvordan det er mulig og aldri servere barna noe som ikke er sunt.

Og gi barn noe annet enn vann er det " dødstraff" for.

Jeg må jo innrømme at mine barn har det forholdsvis strengt når det gjelder godteri og brus og slike ting.

Men alt til sin tid... Det må vel kunne gå an å gi de noe annet enn spinat og grønne erter, eller???

Skrevet

Ja ikke sant. Vann er greit det, men av og til så ber den eldste så pent om mamma-juice og pappa-brus. Eplejuice og farris er godt det og det er ikke hver uke han får det.

Blir man alltfor firkantet på mat,drikke, rydding og vask så trenger ikke det å være det beste for den kommende generasjon.

Skrevet

Helt enig.

Men må innrømme at Storebror sier gjerne vann, hvis han får velge hva han vil drikke.

Så noe rett må vi jo ha gjort..

Skrevet

Ler litt når jeg leser nedover.....her trenger ingen å ha dårlig samvittighet vel?

Her i huset har jeg alltid kjørt samme matopplegg på barna. Jeg har to store, den ene elsker alt og drikker gjerne vann til det meste, hun er i god stand og har alltid vært det. Den mellomste av dem liker IKKE alt, og er ganske sær i matveien og drikker overhode ikke vann, men brekker seg om hun må! Hun er som en tynt utropstegn og har alltid vært det. Lille Hannah på 7 mnd spiser det meste, men vann, nei det brekker hun seg også av! Vi voksne drikker stort sett vann til middag, juice til andre måltider. Så jeg tror rett og slett at vi mennesker bare er unike, på hvert vårt vis, ikke bare i væremåte og personlighet, men også i matveien, blant andre ting...Hvorfor skulle vi ikke være det egentlig? Så her tør vi å spise usunn mat, vi er ikke fanatiske på verken den ene eller andre måten. Tror mye mer på den gylne middelvei :-) Og Trollmor, jeg er så enig i at moden gjør klok:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...