Kari Trestakk Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Prøver å finne på noe å gi i barselpresang til noen som har "alt". Må med andre ord være noe litt originalt, eller i hvert fall av så god kvalitet at det kan utkonkurrere det de allerede har. Tenkte å bruke opptil 500kr.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 SIA produkter. De har alt fra nydelige krabbetepper og smekker til kjempefint barneromsinteriør som klokker, bokser, knagger, hyller, bamser +++ For 500,- vil du få noe kjempefint!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg har flere barn, og har dermed "alt". Det som jeg likte å få i barselgave til min lille nyfødte var. ULL. -Slik tynn ullue med hals kjøpes på Janus. -Ullstrømpebukse -Ullbody -Ullsokker Pynteklær osv. har vi mer enn nok av..... Andre ting var strømpebukse, ullsokker, bodyer (får aldri nok av det, men husk å kjøpe noen gode... gjerne slike med halvhøy hals. Ikke plogenser-høy hals men slik liten liten høy hals på bodyen). En annen ting er å kjøpe bare en body til babyen, men heller en større gave til søskene. De trenger ULL de også på denne årstiden. Går de i barnehagen vil eprsonalet "bare" ha ull på ungene. Janus sine produketr er dyre, men veldig gode. En stilongs koster ca.140 kr tror jeg....
Stor_smil Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 sjekk inne på barnetrend.no Tipper de ikke har denne: hihi http://www.mamut.com/Barnetrend/subdet58.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå