Gå til innhold

trenger og vite at jeg ikke er alene om......

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ha en snart tre mnd gammel baby som sutrer mye, må nesten alltid sitte på armen mens vi går rundt i leiligheten, har kiss og kan enda ikke ligge på magen eller leke med hendene sine, sover ikke lenger enn 1/2 time om gangen på dagtid (noen ganger lenger i vogn), men er verdens vakreste selv om mamma synes det er fryktelig vannskelig å ha en slik urolig baby.....

om noen har det litt på samme måte setter jeg pris på og vite det, eller dere som har hatt det slik, men som har opplevd at det ble bedre!

dere andre som har det "perfekt" vil jeg helst ikke høre fra=) sorry!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok ingen som har det helt perfekt uansett du...

Skrevet

kjenner ei med datter med kiss... gikk til fysioterapeut på ahus og det hjalp!!! alt mye bedre nå

Skrevet

Min baby er 3 1/2 måned... Har ikke KISS, men er alikevel lite glad i å ligge alene. Ligger på magen, men ikke noe særlig lenge av gangen og har så vidt begynt å leke med hendene sine. Først de siste to ukene at han har begynnt å ligge 10-15 minutter alene på gulvet... Jeg bærer, bærer og bærer...

Klart litt slitsomt i blant, men jeg tenker som så at gutten er veldig nysgjerrig, så det er derfor han elsker å bli båret omkring. Han sover godt om natten, men sover 30-45 minutter x 3-4 på dagtid...

Dette er bare en periode som snart går over. Om en stund er nok babyen din like motorisk aktiv som andre babyer på samme alder... For min del ble ting bedre omkring tre måneders alder, men fortsatt er mammas arm det aller beste stedet å være! :o) Skaff deg noe godt bæreredskap og kos deg masse med det!

Skrevet

PS. Ta en titt inn på juli-klubben... Er faktisk endel der inne som skriver at de bærer og bærer også... Og også endel som opplever at babyen kun sover en halv time om gangen på dagtid... Tror det er ganske så vanlig, jeg! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...