Vårenzia Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei Har en datter på 20 mnd. Har begynt å tenkte på å få nummer to, i likhet med andre her, gruer jeg meg ganske mye til å begynne på nytt når vesla endelig begynner å bli mer lettvindt å ha med å gjøre, og forstår så mye, men så var det der med å gjøre de tfra seg, og jeg vil at dattera mi skal ha søsken. Men nå er det sånn at vi har begynt å planlagt når vi skal begynne å prøve og når vi i såfall får. Samtdig hører jeg så mange som sier at de "strevde mer" med nummer to. Noen prøvde mange måneder, til og med år før de fikk det til... Første var ikke planlagt og kom mens jeg gikk på p-pille, så det virka liksom ikke så relevant å tenke på for oss. Men , er de tmange av dere som "holdt på å prøvde" lenge før dere fikk nummer to i motsetning til første?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jeg hadde også veldig lyst på en til da datteren min var 20 mnd, men jeg turde ikke planlegge (pga alle mine venninner som har planlagt svangerskap har hatt så traumatiske fødsler... -ganske teit i grunnen, men sånn var det jeg tenkte iallefall...) Men så hadde vi "et lite uhell" en dag og dermed var jeg gravid igjen. Det var ikke vanskelig kan du si........
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Sambo og jeg ble enige om å prøve, og da rakk jeg ha èn eggløsning før det klaffet ) Det er snart 9 år siden sist jeg fødte, og i mellomtiden har jeg gått på p-piller, fått cellegift og stråling samt gått på antidepressiva et års tid, så jeg var veldig redd for at jeg ikke kunne bli gravid igjen. Men heldigvis! ) Første gang var en "ops" - men en hjertelig velkommen sådan ;o)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Vi starte med å prøve når dattera vår var 1 år, ble ikke gravid før hun var 1,5 år. Jeg manglet progestoron, med en gang jeg begynte med progestoron-krem ble jeg gravid!!!!
Amarie Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Nei. Begge "satt" etter et par måneders prøving. Like kjapt begge ganger.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jenta vår er snart 11 mnd, å vi tenkte også at det kom til å gå mnd før nr to var "i boks", men slutta med pillen i den pillefrieperioden rett før forrige mens, og nå er jeg 3 dager over tida så er veldig spent på om det har slått ut. Skulle hatt mensen lørdag, og nå er det snart tirsdag. Jeg pleier å være veldig regelmessig.. Tenkte jeg skulle vente til helga med å prøve en test...
Da HarViTreUnger Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Førstemann kom etter 2 mnd prøving og andremann etter 3. Var under 30 begge ganger.
Bjørg73 Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Strevde lenge før førstemann. trodde det ble litt jobb for nr 2, men traff 2 gang. Skal visst være enklere 2. gang.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Med nummer en testet jeg positivt 2 mnd etter siste pille Med nummer to testet jeg positivt 25 dager etter siste pille. Så her går det unna..... Over 30 begge ganger.....
Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Prøvde ca 3 mnd med nr 2 . Hadde da gått på mini piller i 3 mnd pga at jeg måtta ta noen medisiner mot sopp i en negl.
2jenter04og06 Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Hei! Et par mnd etter at vi bestemte oss for å få en til, var jeg gravid. Eldste var akkurat fylt 1 år da jeg ble gravid. Så det er 1 år og 9 mnd mellom mine to små :-)
Gutt april 06 og sept 07 Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Første ble jeg gravid med på bryllupsreisen. Hadde sluttet med p-piller rett før bryllupet, så vi ble litt overrasket kan man si ) Andre ble jeg gravid med når eldste var 6,5 mnd og det var ikke planlagt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå