Gå til innhold

Tråd for George Clooney-fans!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp jeg er med.

Skrevet

Nammenammenammenam!!!!! :) På den lille "sykepleier" doen på jobben har ungspirene hengt opp bilder av en eller annen Timberlake... Det synes jeg var dårlig gjort mot oss eldre, så gjett hvem som kom opp på veggen......

Skrevet

Men jeg har ikke plakater av han på soverommet og sånn altså..

Skrevet

Samboern min la faktisk inn Clooney som bakgrunnsbilde på pc`n min.... Han mente det kunne bli slutt på de dype sukkene når mannen dukket opp på tv-skjermen....

Skrevet

Han er ikke litt sjalu engang????? Men oddsene for at du forlater mann og barn for George er vel kanskje på din manns side....

Skrevet

Signerer på den! Det var faktisk stas i vår da jeg plutselig ble hjemmeværende og oppdaget at Clooney var på Akutten rett etter frokost-tv ;-)

Skrevet

haha... nei jeg tror nok oddsen er best for at jeg Stand by my man...

Men Clooney er singel da........:).....

Skrevet

Akutten er ikke den samme uten!!!!!! surve...surve..surve...

Forresten så erter sambo meg med at Clooney drukna i " Den store Stormen".... så jeg kan bare glemme ham....

Skrevet

Melder meg på for nam nam Clooney jeg også:-)

Vakre øyne -sukk

Skrevet

Neeeeida, han har ikke druknet, Snulder!

Sier bare: Oceans Eleven, Oceans Twelve og Mother where art thou!!!

Skrevet

Dette er dødspinlig: jeg er ikke ikke sikker på hvem han derre Clooney er, jeg?

Skrevet

Hmmm Reveenka, nå tror jeg du tuller med oss, men okei da:

www.gclooney.com

Skrevet

Jamen, Snulder har helt rett hun, han druknet han og det gjorde alle de andre også. "den perfekte stormen" må være tidenes dårligste film!!!

Basert på en sann historie, også drukner hele gjengen.......Hallooo!!!!

Hvem kan vite hva som skjedde da.... Jæv......forb....dritt manusforfatter!! Nemlig...

Men han druknet, så det må være en stand in da...

Skrevet

Hvilken planet bor du på sa du....????

Skrevet

Hah; HAN har jeg da sett mange ganger .- men å koble navnet til ansiktet, det var det da...c",)

Takk for googlehjelp!

Skrevet

ja, den er vi med på, hører han har hus i Italia, og er singel, noken som blir med på ferie????????? he-he-he-he-he- ekje verst han altså!

Skrevet

Lurer på hva han hadde sagt, hvis det stod en gjeng uimotståelige , modne mammaer på trappa.

Mens barn og menn var innlosjert på hotell..

Skrevet

-trur nok han hadde likt oss når han blei kjent med oss alle! -men d hadde vel blitt litt mykje for han kanskje, ørten kaklande modne mødre på samme tid.

Skrevet

Jeg klapper og jubler også. Blir gjerne med til Italia og banker på døra. Det er jo tre ting på en gang det, jentetur, Italia og en vakker mann...

Skrevet

Ikke sant!!! Filmen var så dårlig at jeg ikke husket helt hva den het en gang.... Eller har det med hukommelsen min å gjøre hæ...hva.... hukommelse????

Skrevet

Da hadde han fått valget kvaler tenker jeg!!! Akkurat som om han ikke kan plukke hvem han vil ellers.... Meeen.... kanskje det er nettopp en av oss han har ventet på hele livet. Problemet er at jeg vil ha i pose og sekk.... Er ganske så fornøyd med den jeg har og.... hmmmm..... Flytte til et land hvor man kan ha harem!!!

Skrevet

Her er jeg et selvfølgelig medlem. Han er den flotteste nålevende mann, tror jeg (ja, unntatt min da, hehe).

Men jeg har sett et bilde av ham som tenåring!!! Han var super-nerdete, ikke kjekk i det hele tatt! Med skikkelig colabunn-briller - helt utrolig at han kunne bli så kjekk som voksen.

Skrevet

åhh - sukk hjerte men brist ikke......

Så på Akutten på formiddager da je var i permisjon. Luka i dagens utgave er liksom ikke helt den samme.

Italia ja, kjekk mann og masse rødvin. I like :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...