Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 få tak i bilnøklene.....eh.....? Sambo på jobb i Oslo, jeg i Moss, bilnøklene i vognen, som selvfølgelig er i bilen........ Får gå ned i kjelleren og dra frem en av de andre vognene da......enten den store og tunge kombivognen, eller den lille shoppingtrilla.......tror det blir den store tunge gitt.......pes....er jo nesten utslitt før turen starter.....og sambo er herved hatobjekt nr 1 idag ;-) stakkars.......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Ring og forklar til brannvesenet, de bruker å være veldig behjelpelige med sånt. Hvis de ikke er på en brann da.
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det er slike ting som gjør den ene dagen ulik den andre:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 He he he, ja det er jo sant det:-) Men nå er vognen på plass, heldigvis har vi en pose til den også, så slipper frøkna å fryse også;-) Og jeg er helt svett.....;-) men nå er vi klare til avgang!!!! HADET!!
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Min kjørte like godt av sted med barnevogna i bilen i dag han! Men jeg oppdaget det før han var kommet så alt for langt da - og vi har litt kortere vei til jobb også da ;-)
yo mother-til 4 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Pleier å få hjelp av politiet til sånt jeg..:-) Har låst meg ute av bilen 3 ganger, og hver gang har det dukket opp sånne kjekke politimenn med en sånn lang stang som de har dirket opp bildøren med (dette var før sentrallåsens tid) Aner ikke hvordan det gjøres nå. Nå for tiden mister jeg bare bilnøkler utenfor, får motorstopp og må ha hjelp til å starte og rygger på folk. Ene gangen jeg låste døren var min datter på 2 inni bilen..*gremmes*. Da følte jeg meg som en god mor da! Skulle i butikken, og låste dørene foran og skulle til å ta henne ut bak....og der var det låst gitt. . Hadde lettere panikk og tilnærmet hysterisk anfall, mens tulla satt og lo og sang inni bilen. ring 100 og et eller annet. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå