Gå til innhold

Hjælp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag og min samboer har varit sammen i snart tre år, vi har en nydeligt barn på lite øver ett år, før ca 1/2 år sedan kjøpte vi ett hus tillsammen, jag var så stolt og lyklig, vi har pratat masse om att gifta oss, men før ett par dagar sedan berættade hon att hon inte viste vad hon ville og att hon var osæker på sina følelser før mig, det kom som en stor stor bomb jag visste ingenting, vi har tillogmed prøvd att få ett till barn sammen, hon sa att hon har følelser før en man på sitt arbete og att han har følelser før henne, hon har arbetat dær i 2 mån og han 1,5mån. nu har hon bestæmt sig før att læmna mig og allt e så tungt, kan inte førstå vad som hent vi har haft det så fint sammen og hon bare bytter ut det mot en hon nyss træffat? e så ensam,nu måste vi sælja huset og kvitta oss med hela vårt liv som vi har haft, har varit så redd att mitt barn inte ska vilja vara hos mig, e det nogon som vet var man kan ringa og ta reda på sina rettigheter som pappa? jag behøver Hjælp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så j...lig trist.

At hun ikke engang vil prøve å kjempe for det dere har hatt sammen :(

Som samboer har du veldig lite rettigheter i utgangspunktet, men mener å ha lest at en samværskontrakt vil lønne seg å fikse asap.

Men ta kontakt med foreningen 2 foreldre (www.f2f.no) for hjelp, de er mitt beste råd for samværet med barnet.

Skrevet

HoboDan sa vel det meste her. Men jeg må si jeg synes ufattelig synd på deg. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å bli forlatt for en annen. Men er det ingen mulighet for at dere kan finne tilbake? Anbefaler samlivskurs. Prøv å gi henne nye gleder! Gå litt utenom de valige rutinene. En romantisk middag,litt ekstra oppmerksomhet,prøv no nytt i senga. Vi har lett for å falle inn i en rytme som ødelegger forholdet. Det blir rett og slett kjedelig! Da kan det være greit å finne igjen piffen litt. Helst før partneren begynner å falle for andre.

Lykke til i hvertfall. Håper det løser seg for dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...