Gummelillan Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 At jeg bare må få litt fart over meg i dag. Noen skal ut i finværet, noen jobber og noen gjør husarbeide... Og alt jeg gjør er å sitte i en sliten treningsdrakt (tror min eldste snart blir mobbeoffer for antrekkene mor stiller i når jeg følger til skolen...;-)), drikke cola light og dibber... Hm, må få kommet meg ut jeg også. Kanskje jeg skal overtale Phantomet til en liten trilletur etter hun har vært på helsestasjonen...? Kjekkt å ha dibbe-damer i nabolaget!
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Til og med det late droget Snulder...har store planer om å komme seg ut i friskluft. Det er jo bare helt nydelig ute i dag:)
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Ja, i dag kan vi jo droppe ull-mammelukkene også ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Vær forsiktig med gikta da..
Karomamma Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Du kan jo bare gå ut i den slitne treningsdressen da! Eller må man sminke seg for å gå på trilletur i Bærum Bærum?
yo mother-til 4 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Ut i finværet..hehe, snakk for deg selv du:-) Her er det øs, pøs og kuling i kastene. Sitter meget godt plantet i sofaen jeg også, ikke i treningsdrakt da, men en sånn snerten liten Chanel-sak.....huhu, neida, en ganske utvasket og slaskete mørkeblå joggebukse, med ditto tilbehør. Cola heavy til og med:-) Kan jo ikke våge meg ut i dette været....må sitte her og stråle litt i glansen fra et rent hus så lenge det varer (tipper sånn ca. 3 timer, til den første kommer hjem fra skolen) Heldig du som har Phantomet-damen i nærheten:-) Håper dere får dere en tur, men hvis ikke så hjelper det ihvertfall til å døyve _min_dårlige samvittighet! klem
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2006 Kan jo ikke ødelegge den gode utslitte treningsdressen med å gå tur i den? Her har den blitt vant til det gode liv i sofaen og så skal den begynne å bli sprek..? Hmpfr, skulle tatt seg ut. Og sminke... Du kan jo gjette da om Phantomet og jeg er noen sminkebærter eller ikke...? Sånne med bleket, tupert hår og snerten drakt eller hestehale, fjellsko og allværsjakke....?
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Klar de må sminke seg... har ei tante som bor i Bærum... og hun har jeg aldri sett uten sparkel. Her på bondelandet synes kuene vi er vakre som vi er!!!!
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2006 Kanskje jeg rett og slett skal si at jeg har en sympatiaksjon for deg? Og derfor bare må sitte her i dag...
yo mother-til 4 Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Ja, tror egentlig at det er best:-)
Reveenka Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Jeg stiller nok i samme klasse som Gummelillan og Snulder i dag(også...) Gullet er ikke helt i form, og har nettopp tatt sin andre formiddagslur, så jeg er liksom bundet til teltene. Kanskje jeg skulle gå ned og gjøre litt i kjelleren - det skal grunnes og tapetseres, og det er min jobb - gubben får ikke listet ferdig før jeg har gjort min skjerv... åååh, jeg har ikke lyyyyst................jeg vil heller sløve med en god bok, eller dibbe litt, jeg.................men nå er jeg jo voksen, så da må man jo gjøre masse greier man egentlig ikke har lyst til................................. Går nå, men er plutselig tilbake! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå