Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 slimproppen min gikk i går kveld. er 38 uker og 6 dager. det var ikke noe blod i slimproppen, bare helt blank. lurer bare på om det gikk lang tid til dere fra slimproppen gikk til fødselen startet?? er litt spennende å vite.. vet at det kan gå fra timer til uker, men det er litt arti å vite hvor lang tid det gikk for dere.. tror dere jeg må gå over termin?
___ Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Merket ikke at slimproppen gikk i det heletatt.
Mamman til to herlige gutter Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 ca en uke.. startet med att vannet gikk
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Slimproppen min gikk kun timer før fødselen. Mao i åpningsfasen
Møøø Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 11 dager med nr 2, med nr 1 merka jeg aldri slimproppen
2nj♥ Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Slimproppen min gikk en time eller to før riene startet for fullt. Det er som du sier stor forskjell, så om du føder før eller på eller etter termin blir bare vill gjetting. Håper det skjer noe snart da. Lykke til!
tralte26 Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 begge mine fødsler startet med at slimproppen gikk.....da var det sykehuset neste....begge mine gutter kom bare innen 12 timer etter slimproppen gikk.Håper det går fort for dæ å
tullla Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Her gikk den samtidig som jeg begynte med rier, kvelden før fødsel! Men det var blod i min da..
Mamma til 3 <3 Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Her gikk den når jeg hadde ca 6 cm åpning. Med andre ord midt under fødselen.
eva luna Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Jeg fikk svake modningsrier en mandags morgen, tidlig tirsdag morgen gikk slimproppen og kl 21 tirsdag kveld var babyen ute :-) Så for min del så tror jeg at slimproppen gikk fordi jeg hadde rier.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Sist gang gikk den en uke før jeg fødte.Uten blod i...
KMB Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 MIn slimpropp har gått ca 2 dager før fødsel. (Dvs da jeg fødte 3 uker før termin merket jeg ikke at den gikk!). Første gang var den nærmest blodflekket og siste gang blank!. Jeg ser etter den selv nå. Har 3.5 uker til termin, men med en kjempe baby der inne føler jeg meg rimlig fødeklar!!!
2011ee Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Min slimpropp gikk med nr.1 ca.en uke før vannet gikk. Spennende å se hvordan det blir for meg denne gangen. Håper du ikke trenger å vente så veldig lenge da:)
Candy girrrl Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Har aldri oppdaget det selv når den går. Men var sammen med en venninne når hennes gikk. Når hun kom ut fra do kom første rien og 4 timer senere var ungen ute. Så det der kan varierer!
Tullemor til 2 Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Hei. Sikkert teit spørsmål, men hvordan vet du at det var slimproppen som gikk hvis det ikke var blod i den? Da jeg fødte sist gikk slimproppen på føde (ble satt i gang). Den var en stor, brunlig klump med slim som liksom ikke var til å ta feil av. Bare lurer, jeg..
KMB Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 Første gang var den blodflekkete, nesten kornete. Siste gang var den seig svakt beige/gjennomsiktig. Jeg trodde det var det fordi det kom mye seigt utflod. Hadde time hos legen samme dag. Hun bekreftet at slimproppen hadde gått, og skrev det i helsekortet mitt. Det var mye mer enn vanlig utflod og hadde annen konsistens (utfloden er vannaktig/hvit aktig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå