dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 vi snakkes igjen, bare ikke nå for nå må jeg gjøre sånne ting i huset mens baby sover....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Vi skal he eller ha en fin dag vi. Jeg er forkjøla, så jeg orker bare å sitte her mens Knerten sover.
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Takk det samme! Her er det snørr og rare utslett som råder! Er vel ikke til å unngå i disse temperatursvingningstidene.....
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Leonora sovnet nå nettopp. Betyr det at jeg bør gjøre husarbeidet nå...? Hmmm, mye koseligere her inne. Tror jeg er litt sulten også. Mat må man ha før man arbeider så veeeldig hardt da. Og mens jeg spiser kan jeg dibbe ;-)
yo mother-til 4 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Takk, det skal vi! Har det privilegium å bare kunne sitte her på stas i dag (bortsett fra korte leketurer på gulvet med lego, klosser og piano) Har ligget på alle 4 hele helgen sammen med min elskede(nei, jenter)....og skrubbet og grønnsåpevasket tregulv til den store gul(v)medaljen, til og med (kom)fyren og kjøleskapene har fått seg en omgang. Skittentøyskorgen er tom, oppvaskmaskinen tømt, klær er på plass i skap, så her er det rett og slett ikke mer å gjøre. Nå skal jeg sitte her og vente på at støvet forflytter seg og faller ned igjen, evt. til mini skal sove, for da skal jeg jammen ta meg en lur jeg også, det har jeg vel fortjent? ehm, må bare få legge til at dette var et engangstilfelle..hehe. Sånn ekstra-energi som man ikke vet hvor kommer fra, og da gjelder det å smi mens jernet er varmt....eller no'. ER tappet nå ja......håper å få et lignende tilfelle nærmere våren.
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Kommer du over mer sånnn energi så er det bare så sende det til Bærum! Her trengs det... ;-)
yo mother-til 4 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 *sender litt sånn jukse-energi over fjellet og ned på andre siden* Du skjønner det Gummelillan at det er noe med å se på en mann som ligger på alle 4 og virkelig gjør en innsats! Da begynte ihvertfall jeg å løpe rundt meg selv. Er aldeles ikke vant med å ha ham liggende sånn på gulvet og følte liksom at jeg måtte gjøre noe jeg også.....så da ble ting gjort i racerfart, men absolutt ikke tilsiktet! (deilig etterpå allikevel) Moralen må være at hvis du vil ha ekstra energi, så gi din elskede en skurebørste, noe vaskemidler og send ham rundt i huset på oppdrag. Merkelige greier egentlig. Har aldri merket at det virker motsatt vei...hmmm
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2006 ler du trollmor? fortell fortell... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2006 eller ler du av yo mother - mamman til 4 såklart....
Trollmora Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Det var det med å gi Trollfar en bøtte og noen skuremiddler. Men han er veldig flink med å bygge ut og om på hytta )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå