Gå til innhold

noen som kan anbefale billige gode bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har f.eks prøvd Lidl sine? -eller andre? Noen som har undersøkt hvilke butikk kjeder som har billigst bleier(libero)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har prøvd coop sine, de er jo ganske billige med medlemsrabatt.

de var greie nok de, men ikke like gode som libero

Skrevet

Lidl sine er supre=) Bedre enn libero her i huset ihbvertfall! Bare synd de ikke har up &go...

Skrevet

Her i huset kjøper vi pampers i jumbopakke på rema 1000. 70-80 kr for borti mot 100 bleier. Spørs på type og str.

Skrevet

jeg kjøper på lidl og er fornøyd. koster 30 kr for 53 bleier (4-8 kg)

Skrevet

Vi sverger også til Lidel sine. Vi har snart brukt opp første pakken nå og vil fortsette med dem. Har brukt libero til nå.

Skrevet

Syns coop sine er kjempebra! Like bra som libero! Billig med medlemskort!

Skrevet

prøvd både pampers, libero, copp sine, extra , og europris sine..men kun lidl sine jeg liker....

de er helt suverere

Skrevet

Lidl!!!!:D:D

prøvde coop sine,men d funka bare ikke...de sugde ikke opp bra nok,så han fikk bæsj langt oppå ryggen hver gang ...

Libero lekker..pampers synes jeg lukter så fælt...

så vinnern hos meg er Lidl:)

Skrevet

her bruker vi også first price!! synes e er helt geniale! rompa ikke så rød nå som hos librio sine.. sånn er det her i huset, men er jo forskjellig fra unge til unge. prøv deg litt fram. jeg tenkte som deg.. prøve ut nye bleier og helst billigere enn fks. pamers.. så ut å handl og sjekk!

Skrevet

med Lidel bleiene er huden tørr selv etter en lang natt uten skift hos oss!!

Billige og kjempe bra!!!

Skrevet

Lidl her og! Kjempegode. og så morro med stripen som blir blå =)

Skrevet

Tror jeg skal prøve Lidl sine. Coop sine fungerer ikke i det hele tatt-skulle til å skrive at de virkelig suger- men det er jo nettopp det de ikke gjør. Jenta mi hadde tiss langt opp i nakken etter 15 min. Vi bruker både libero og pampers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...