Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 vi har ikke plass, så vi har innvitert uten. Synes dette er litt dumt, håper ingen blir sur(ingen som har sagt noe...)
gsbruker Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg skjønner det med plassen, men jeg har et forslag: La alle barn, uansertt alder, bli invitert med i kirken, og prøv om det kan være et velvillig menneske blant venner eller familie som kan lage et lite barneselskap i all enkelhet hjemme hos seg mens dere feirer, så de får med seg dåpsdagen de også. ??!
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Barna hører også med i feiringen,så jeg kommer nok til å ta de med når den tid kommer ja....
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Å invitere med barn var for oss en selvfølge.
*heldigmamma* Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg har kun invitert voksne. Dette er pga at jeg skal finansiere denne dåpen og ønsker at de nærmeste skal være der, men kan samtidig ikke ha alle. Det er stor forståelse for det i min familie heldigvis! Gjør det du synes er best du!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jeg har invitert barna. Tenkte at jeg skulle lage en liten krok til de i et hjørne, med et lite barnebord med stoler rundt. Til hver av dem har jeg laget en liten gavepakke med småting (småleker og stasj som kostet 5,- på lekestøysbutikk) og tegnesaker oppi slik at de kan underholde seg selv.. Ellers løper de for det meste rundt, og opptar ikke så mye sitteplass. (ialle fall de som kommer til meg. De er +/- 4 år)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Skjønner dere veldig godt. Vi skulle i utgangspunktet gjøre det samme, men så leier vi lokaler i stedet og da tar vi kun med de minste( som må evt ha barnevakt for).
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Unnskyld meg! Enten ber man alle eller ingen!!! HAr du ikke plass til alle så ber du istedet faddere og besteforeldre eller flytter det til ett sted der alle har plass! Vi hadde ikke plass til alle heller, men tok alt borte og dermed fikk alle bli med. Man setter bare ikke igjen noen innen for en familie... Da hadde i hvert fall jeg blitt sinna hadde noen gjort noe sånt mot meg og min familie.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 Ja vi leier lokal så alle får blitt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå