Gå til innhold

hva pynter dere bordene med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha hvit duk, masse telys i glassbeholdere som ser ut som de er laget av klar is, småglass (muligens cognac-glass) med glassperler og en rose og brudeslør i hvert glass. Også skal jeg lage en litt større dekorasjon midt på bordet med roser og grønt. Servietter med hjerter, og sølvkonfetti strødd rundt på bordet. Temaet er rødt, hvitt og sølv, siden det er jul, og rosa passer ikke helt. Skal ha det hjemme i stua. Hvis jeg skal ha navnskilt så lages disse som hjerter som er klippet ut av rød kartong og navnet skrives med sølv og legges løs på hver kuvert eller klypes med miniklype på hvert glass.

Skrevet

Har bestilt bordkort fra eurofoto.no, servitter fra noespesielt.no.

Fant ikke lyseblå duk så kjøpte to lyseblå laken, skal ha en hvit blondeduk over (metervare på ikea, 7kr meteren). Skal sette 3 glass i forskjellig størrelser på hode med t-lys på toppen i grupper på bordet. Kjøpt lyseblå "roseblad" strødd på midten som en stripe langs bordet. Og to lyseblå Hortesia (blomst) et eller annet sted på bordet.

http://www.loiten-lys.no/?objectId=294&wt=Borddekking+Show

her kan du hente litt inspirasjon :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg brukte hvite duker, vaniljefargede lys og servietter, en stor dekorasjon midt på bordet og kjøpte blondesko som jeg broderte på og satte blomster i i tillegg. (2 par) Ble veldig enkelt og greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...