kruta78 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 hvilke pose bruker dere i? Jeg har kjøpt en pose, men føler at den er altfor stor og tykk til den lille bagen. Beibisen skal jo bruke den endel mnd fremover og blir vel ikke akkurat mindre... Tror eg skal kjøpe ny - noen forslag til hvilken(+pris og hvor de kjøpes?)
krish Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 MIn bebis er født i januar. Vi brukte voksipose oppi mykbagen frem til påske. Da ble det for trangt. Så brukte vi dyne frem til sommeren og varmen kom.
PMST Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=169&varegruppeID=40&vareundergruppeID=85 står bilsetepose... men jeg brukte den i vognen inni teutoniabagen. fleecefor og vindtett . deilig pose. passer perfekt og er varm og god. Solgte den nettopp for 350,-
CrazyCat Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg har Teutonia mykbag og kjøpte Teutonia sin lammeskinnspose tidligere i høst. Får akkurat plass til posen i bagen, men da ligger den velse poden min veldig trangt (snart 5 mnd). Må vel rett og slett legge han direkte i sportsvogndelen når det blir kaldt ute. Bruker bagen med dyne i nå (Vestlandet). Beklager at jeg ikke har noe bedre svar på spørsmålet ditt.
mammmamia ** Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Vi har brukt teutonia dunposen eller lammeskinn med ullteppe og dyne over... Brukt voksiposen noen ganger, men det blir litt i trangeste laget... MEN - vi har kjøpt bæreplate til å legge i bunn på voksiposen, så den fungerer som bærebag, så den kommer vi til å bruke etterhvert når det blir skikkelig kaldt:-) Kjempesmart og lunt :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Vi har gjort om mykbagen til fotpose- da ble det straks litt bedre plass! Kjøpt en lammeskinnspose på 90 cm - den passer fint oppi og det er hull til selene. Den kan vi ha lenge!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Hvor gammel er babyen ? Vi har brukt sportsdelen i en god stund nå og det funker bra. Ryggen kan jo legges helt ned og så lenge du har pose rundt babyen, løper ikke babyen av gårde : ) Han lå i sportsdelen noen ganger fra han var ca. 3 mnd. spesielt når vi var på kjøpesenter ol. for da var det så varmt også fikk han fulgt med litt mer på folkene. Min er 6 mnd. nå og mykbagen har jeg gjort om til fotpose. Når det blir ekstra kaldt kommer jeg til å ha den utenfor lammeskinnsposen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Har tetutonia lammeskinnspose. Den er dyr (2000), men den kan brukes hele vognperioden. Over- og underdelen kan deles og brukes bare som underlag når det ikke er så kaldt. Den kan vaskes i vaskemaskin. Her er den: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8666232&sid=15aKw-av1I185611&pos=12&tot=27 I mykbagen er det også fint å bruke skinn under og dyne/pledd oppå. Det blir lunt når du tar igjen glidelåsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå