to tette og ei badehette:o) Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg hr en del smokker til tåteflasker og brystskjold fra førstemann (19 mnd siden fødsel), og det jeg lurer på er om det er forsvarlig å bruke disse om igjen til denne babyen, eller må jeg kjøpe nytt? Jeg hadde uansett tenkt å vaske de og koke de, men nå ble jeg plutselig veldig usikker. Er det noen der ute som kan komme med sine synspunkt i denne saken?? På forhånd takk:o)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 det er bare å koke og bruke om igjen!:-) det gjorde jeg.De er jo søsken:)
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 eh... hva har det med saken å gjøre? Jeg tenkte mer på om gummien og silikonen er blitt "gammel"... alle smokkene hiver jeg etter 2mnd uansett, fordi lillejenta bruker latex, som har dårligere holdbarhet enn silikon. Når det gjelder flasketutene og dette er jeg også (som HI) litt usikker på om det er trygt med gjenbruk eller om man bør anskaffe nytt.
to tette og ei badehette:o) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Takker og bukker:o) Ja, jeg var ikke redd for basselusker de imellom, for de blir jo kokt og sterilisert. Men det jeg tenkte på var om de kunne morkne eller noe sånt? Men silikon gjør kanskje ikke det?? Jeg fikk låne på sykehuset sist, men denne gangen vil jeg ha med meg selv, de venter jo til the bitter end der med å komme med noe som er hjelpemidell av noe smokkslag, hvis du skjønner hva jeg mener:o) Takk for rådet forresten:o)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Flaskene er det bare å koke å bruke, men du burde nok kjøpe nye smokker til dem.. =)
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Da følger jeg dette selv - beholder alle flasker, og kjøpe nye "tuter"
to tette og ei badehette:o) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2006 OK, da skal jeg kjøpe alt nytt, koster jo ikke så mange penger heller da. Skal jo ikke ha så mange av hver:o) Synes egentlig det er tryggest når jeg tenker meg om, for det er ikke gøy hvis lillejenta har munnen full av gummibiter heller da etter at du har gitt flaske eller ammet:o) Æ kjøpe nytt æ, så slæpp æ å tenk meir på det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå