Gå til innhold

Rødt hissig utslett under øynene!!


popkind

Anbefalte innlegg

Ja, det har jeg hatt snart et par uker - går ikke bort og klør noe veldig!! Og i tillegg er det jo ikke pent å ha utslett midt i tryne!!!!!!!!!!!!

Noen som kan ha anelse om hva det kommer av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva det kommer av, men har det selv. Hos meg er det mest på øyelokkene. Jeg sliter mye med huden ellers også da.

 

Hudlegen ga meg i forrige uke en krem som heter ultracortenol 5 mg/g. Den virket umiddelbart, så nå er alt borte (det var mye altså).

 

Spør legen om hun kan skrive ut den til deg, så blir du kvitt problemet med en gang.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hønepøne

Fikk denne salven du anbefalte fra legen idag, men den jeg har fått skal legges inni øynene.... Skal din det også?? Trodde den skulle smøres rett på utslettet, jeg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sånnt utslett jeg også, men ikke så mye i "trynet" da!

Har det mest på brystkassen og halsen, pluss at jeg har fått en ved nesen. Først så trodde jeg at det var fordi jeg tok sol i sommer, så jeg sluttet med det, men det er IKKE blitt bedre, tvertimot.

 

Var hos hudpleier sist uke, og hun hadde et rart navn på det. Mange får det da de er gravide, og det går skjeldent bort. Skal prøve en sånn slags krem da....mamma og bestemor har også sånn....men mamma er HELT rød på brystet, ser ut som om hun er skikkelig solbrent året rundt! ufint!!

 

Er vel kanskje ikke samme utslett som deg da, siden du bare har under øynene?!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres egentlig ut som samme - men det er såååå jæv.... irriterende når det er i ansiktet.... kunne jo heller kommet på rumpa, da vel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jeg er helt enig :)

Strekkmerker med første, utslett med andre...hva blir det neste liksom?!! Kanskje 2 barn holder om jeg fortsatt skal se ut som et menneske?!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Popkind

 

Så ikke innlegget ditt før nå. Gikk på badet og sjekka pakningsvedlegget, og ja, det ser ut som at man skal smøre det inni øyelokkene.

 

Hmmm...det ville vært lite hensiktsmessig for min del da... Har mest oppå øyelokkene jeg!

 

Jeg mener hudlegen ba meg smøre det direkte på utslettet. Han sa også at jeg kunne bruke det på utslett ellers i ansiktet.

 

Uansett så har kremen fungert som bare juling på meg, og jeg har ikke påført en eneste dråpe invortes:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virket etter en dag på meg, og jeg hadde helt rosa øyelokk, litt på øyenbrynet og en stor flekk i panna. Nå er jeg helt fin, håper bare det varer!

 

Hvis du overhodet ikke får noen effekt, kan du kjøpe deg en kortisonkrem på apoteket som heter mildison. Det er en mild kortisonkrem. Men ikke få den innpå øyenene. Det er derfor legene ikke tør å skrive den ut. Den er reseptfri, og jeg har brukt den tidligere.

 

Har du begynt å smøre eller?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt, så nå krysser jeg for at den skal virke!! Takk for tipset ditt!!

Hva skulle man gjort uten desemberklubben??? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...