Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Gutten min er 7 mnd og har i flere perioder sovet til 05:00 uten å få pupp eller noe som helst. Men den siste måneden har han våknet ca 01:00, 03:00 og 06:00 og roer seg ikke før jeg gir han pupp. (Har lite melk, så det er mest bare kos, men noen ganger må jeg fram med flaske også) Pappaen har prøvd å roe han, men det går heller ikke, verken med eller uten flaske og smokk. Hva skal jeg gjøre for å få han til å sove natten gjennom? Kan godt ta noen skrikenetter hvis det er det som skal til...? Hjelp, jeg er utslitt og trøtt!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Gi han godt med mat før han legger seg. Får han nok mat på dagen? Får han tenner?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Han har fått to tenner ja...men virker ikke som han sliter med det, egentlig. Og han får 2 grøtmåltider, masse frukt, helt middagsglass og melk. Så han skal ha nok mat også:-) HI
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 det er så frustrerende...datteren min på 6,5 mnd er også sånn! våkner og våkner...er så spendt på i natt, og håper det går bedre. hun fikk en tann i natt som var, så når jeg er sikker på at hun ikke har vondt pga tenner skal jeg prøve å avvenne henne med nattmating. men hvordan?...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Hei.. Min datter er 6mnd og sover så og si hele natten.. våkner kansje ved 3tiden og kommer opp i sengen til oss og sovner igjen! je ga ho mat om natten til ho var ca 5mnd,men det sluttet jeg med. ho spiser som regel bra med grøt til kvelden og da er det betryggende og vite at ho ikke er sulten om ho våkner litt senere! vet ikke akkurat om dette her hjalp deg da men.. gir du han grøt på kvelden? Vet ikke om det er for seint men det kan hjelpe og la han gråte litt før du tar han opp (ikke veldig lenge). og for hver dag/natt la han gråte noen minutter mer. har hørt om fler som har brukt den metoden!! etter noen dager får vi håpe han sover hele natten.. Lykke til
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Da vet jeg ikke. Du får ta deg en prat med hs. Kan jo ikke slite dere ut stakkars. Har du prøvd krem på tennen om det er det han hyler for, paracet? Tulla her var litt urolig da de to tennen nede kom var 4 måneder. Smurte på litt smertestillende krem. Da roet hun seg sovnet nesten med en gang. Ønsker dere masse lykke til håper dere snart får en hel natt søvn¨. Klem fra meg
krish Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Sover han på eget rom? Det var det som gjorde det store utslaget for oss. Pluss at vi tok 3 netter der pappaen ga smokk og vann. Gradvis har mini begynt å våkne mindre. I natt sov han fra kl 18.30 til 05.15. Fikk pupp og sov til 07. Det er for luksus å regne her i huset! Han er 9,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå