Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 rett til lån fra lånekassenmed , når jeg er alene gutten og går på skole. Jeg mottar overgangsstønad og utdaningstønad. Vet dere noe om det?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Så lenge den utdannelsen du tar er godkjent for støtte gjennom lånekassen har du det. Det eneste er at siden du mottar så mye trygd vill stipendet bli redusert og det meste du får derfra vil derfor bli lån. Men du kan få utbetalt full pott...er vel rundt 9000 kr i mnd. Av dette er vel 1000 kr stipend, resten lån. Sjekk selv på lanekassen.no -> "Beregn støtte"
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Du skjønner det at jeg fikk avslag fra lånekassen. Går på høgskole. Fikk verken forsørger stipend eller noe som helst... kan jeg søke på nytt?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Hva var begrunnelsen for avslaget da? Er du fulltidsstudent? Du har ikke brukt opp dine 8 år med støtte eller tidligere misligholdt ditt lån i lånekassen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå