mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 er det vanlig med full middag og kaker deretter?
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Er veldig vanlig med koldtbord. Mange har snitter. I Trøndelag er det vist vanlig med sodd, og i nord-norge er vist reinsdyrsteik ganske vanlig (iallefall etter hva jeg har lest her inne). Også hør om en del som har gryterett. Regner med at de fleste har kaker etterpå.
Teltpluggen Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Vi har hatt koldtbord de fleste gangene her i vår familie. Enten det eller Snitter. Kaker er et selvfølge for min del;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Serverte altfor mye. Fullt koldtbord med varme og kalde retter og "selvfølgelig" kaffe og mye kaker etterpå. Dåp bare en gang.. Men skal begrense det litt til neste, spiste rester i flere måneder.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Vi skal ha lapskaus å kaker etterpå!!!
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Vi skal ha kyllinggryte med ris og brød og selfølgelig kaker og dessert
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Vi skal ha koldtbord og kaker etterpå
* Zoë * Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Vi hadde tapas/koldtbord og kaffe og kaker etterpå. Vi hadde ikke mange kaker, men vanvittig mye mat. Måtte ha noen tradisjonelle koldtbordretter siden svigers er såpass tradisjonell i matveien. Artig å lage mat som alle liker. Lag noe som du selv synes er overkommelig. Du skal ikke være utslitt på dagen.
Barn nr.4 Skrevet 27. desember 2006 #9 Skrevet 27. desember 2006 Fra Nord-Norge; Selv har jeg aldri hørt om at noe som reinsdyrstek var vanlig her. D jeg er vant til er koldtbord , evt spise på restaurant. Da slipper du opprydding..
2barns mor Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Vi hadde koldtbord med varme og kalde retter. Dessert, kaffe og masse kaker etterpå da vi døpte 2- åringen vår. Det blir nok slik denne gangen også!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 vi skal ha svinesteik. deretter skal vi ha iskaker og kransekake. deretter blir det kaker og kaffe. ble litt dyrt det her.....
Arb.ledig husmor Skrevet 7. januar 2007 #12 Skrevet 7. januar 2007 Vi skal mest sannsynlig ha lammelår med tilbehør til middag, og kaffe og kaker.. Vi skal ha middag før seremoni i kirka, og kaffen etterpå. Skal nemlig ikkje i kirka før kl 17 )
Bonusmamma13 Skrevet 19. januar 2007 #13 Skrevet 19. januar 2007 Vi skal servere roastbiffstek med tilbehør til middag, iskaker og kransekake til dessert. Kaffe og diverse kaker på ettermiddagen
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #14 Skrevet 20. januar 2007 Er mest vandt til koldtbord eller snittar, men tidlegare var det veldig vanleg med rømmegraut. Det vart det servert i den siste dåpen eg var i - og det var veldig populært. Med god spekemat og flatbrød til
Baila Skrevet 22. januar 2007 #15 Skrevet 22. januar 2007 HEI! Me serverte også koldtbord, som me bestillte. Enkelt og greit. Ittepå hadde me kransekake-som ei tante av meg lagte, marsipankake-som ei venninne lagte, og ei sjokolade kake - fra svigermor. Bordene dekket me kvelden før, og kunne dermed bare ta oss av og vise frem barnet på selve dåpsdagen. Slik komme me nok til å gjer denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå