phantomet Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Skal vi prøve å få til en trilletur i uken som kommer? Hardtrening før festen...*ler* Og jeg tror vi får sjåfør til Oslo den 17. Svigerfar er velvilligheten selv...så alt er mulig. Hjem går det heldigvis taxi...*ler* Og nei, jeg skal ikke holde det gående et helt døgn, selv om jeg pumper som om jeg skulle det....
Gummelillan Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Gjerne, men da må det nesten bli i morgen eller tirsdag. Skal sjekke boka og sender deg sms. Må gå opp til gråtende Leonora og mulig jeg sovner... ;-) Natta!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Kanskje dere vil komme til meg og gå 8 kmrunden på tirsdag? På landet altså. Det er sørpete og stinker gris, men vakkert! Dessuten har både Klatten og Moffi gjort kjøpevarp der.....
phantomet Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Imorgen...(eller idag) skal måka ha legekontroll på helsestasjonen klokken 13) Tirsdag har jeg ingen planer...hva med å slå til på trollets tilbud? klem
phantomet Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg stiller meg positiv til tur på tirsdag sammen med dere..Vi får høre hva Gummelillan svarer. Tror vi klarer å skvise inn alle fire pluss vogner i vår bil....så samkjøring til andre siden av fjorden burde gå greit.
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Hørtes veldig koselig ut det da! Problemet mitt er at jeg må være hjemme igjen senest kl 15 for å hendte eldstejenta på skolen da vi skal på teateret. Og det betyr i såfall avreise fra "odden" senest kl 14. Og det blir kanskje tidlig for dere...?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Ikke for tidlig for meg....!!! Theodor setter helt sikkert pris på om mamman for en gangs skyld synes det er greit å stå opp tidlig. Ååååå det hadde vært så hyggelig!!!!!! Men jeg gidder ikke vaske huset altså ;-) Har nemlig bare tenkt til å kose meg ikveld! Og dersom dere skulle få tid til å stikke nesa innenfor døra mi, så drar jeg en Snulder.... "Åååå, så fint at dere kom nå *rasler med vaskebøtta* da slipper jeg å vaske...." Det er lov å ta den ved planlagt besøk også, er det ikke?
phantomet Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 Vi kommer gjerne på tur imorgen vi....*smiler* Her har nemlig "bærumsfruene" *skratter* blitt enige om at frisk luft inntas gjerne fra tidlig formiddag... Regner med at du trollet har hørt fra gummelillan og avtalt?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Jepp! ;-) Avtalen er i boks og veiforklaring sendt... Hvis flere har lyst til å slenge seg med på en gåtur på landet.... Værsågod; heng på!!!
ettbarnsmammaen Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Skulle gjerne vært med og gått jeg, men har barselgruppe på tirsdager. Har forresten aldri vært på Nesodden (rødme), så det er vel snart på tide å ta en tur ut med båten. (Kjører ikke.)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Nesodden er flott!!! Du har absolutt gått glipp av noe... Men det er aldri for sent!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Kos dere imorgen, det er så koselig å gå tur med tonetroll og Theodor så:-) Og sørg nå for å stikke innom den koselige butikken der da, med ting og tang;-))) Hannah har en blind date i morgen hos tanten sin, med engelen Gabriel;-) Og han er like gammel som Hannah;-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Jeg tror ikke det er lov med sånne arrangerte bryllup i Norge.... Er ikke litt tidlig med date. Guttene mine får ikke lov til å date før de er minst 35......eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Hihi, jo, men tante skal ha overoppsyn altså:-))
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 Vi gleder oss ;-) Og sier jo heller ikke nei til butikker da. Kanskje det blir et skjørt på meg også? Skulle jo hatt noe til DiB-festen da.. Skjønner forøvrig nå at det er mange engler hos dere ;-))))) Nattaklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå