Gå til innhold

Gummelillan....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi prøve å få til en trilletur i uken som kommer? Hardtrening før festen...*ler*

Og jeg tror vi får sjåfør til Oslo den 17.

Svigerfar er velvilligheten selv...så alt er mulig. Hjem går det heldigvis taxi...*ler* Og nei, jeg skal ikke holde det gående et helt døgn, selv om jeg pumper som om jeg skulle det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne, men da må det nesten bli i morgen eller tirsdag. Skal sjekke boka og sender deg sms. Må gå opp til gråtende Leonora og mulig jeg sovner... ;-)

Natta!

Skrevet

Kanskje dere vil komme til meg og gå 8 kmrunden på tirsdag? På landet altså. Det er sørpete og stinker gris, men vakkert! Dessuten har både Klatten og Moffi gjort kjøpevarp der.....

Skrevet

Imorgen...(eller idag) skal måka ha legekontroll på helsestasjonen klokken 13)

Tirsdag har jeg ingen planer...hva med å slå til på trollets tilbud?

klem

Skrevet

Jeg stiller meg positiv til tur på tirsdag sammen med dere..Vi får høre hva Gummelillan svarer. Tror vi klarer å skvise inn alle fire pluss vogner i vår bil....så samkjøring til andre siden av fjorden burde gå greit.

Skrevet

Hørtes veldig koselig ut det da!

Problemet mitt er at jeg må være hjemme igjen senest kl 15 for å hendte eldstejenta på skolen da vi skal på teateret. Og det betyr i såfall avreise fra "odden" senest kl 14. Og det blir kanskje tidlig for dere...?

Skrevet

Ikke for tidlig for meg....!!! Theodor setter helt sikkert pris på om mamman for en gangs skyld synes det er greit å stå opp tidlig. Ååååå det hadde vært så hyggelig!!!!!! Men jeg gidder ikke vaske huset altså

;-) Har nemlig bare tenkt til å kose meg ikveld! Og dersom dere skulle få tid til å stikke nesa innenfor døra mi, så drar jeg en Snulder.... "Åååå, så fint at dere kom nå *rasler med vaskebøtta* da slipper jeg å vaske...." Det er lov å ta den ved planlagt besøk også, er det ikke?

Skrevet

Vi kommer gjerne på tur imorgen vi....*smiler* Her har nemlig "bærumsfruene" *skratter* blitt enige om at frisk luft inntas gjerne fra tidlig formiddag...

Regner med at du trollet har hørt fra gummelillan og avtalt?

Skrevet

Jepp! ;-) Avtalen er i boks og veiforklaring sendt... Hvis flere har lyst til å slenge seg med på en gåtur på landet.... Værsågod; heng på!!!

Skrevet

Skulle gjerne vært med og gått jeg, men har barselgruppe på tirsdager. Har forresten aldri vært på Nesodden (rødme), så det er vel snart på tide å ta en tur ut med båten. (Kjører ikke.)

Skrevet

Nesodden er flott!!! Du har absolutt gått glipp av noe... Men det er aldri for sent!!!

Skrevet

Kos dere imorgen, det er så koselig å gå tur med tonetroll og Theodor så:-) Og sørg nå for å stikke innom den koselige butikken der da, med ting og tang;-)))

Hannah har en blind date i morgen hos tanten sin, med engelen Gabriel;-) Og han er like gammel som Hannah;-)))

Skrevet

Jeg tror ikke det er lov med sånne arrangerte bryllup i Norge....

Er ikke litt tidlig med date. Guttene mine får ikke lov til å date før de er minst 35......eller???

Skrevet

Hihi, jo, men tante skal ha overoppsyn altså:-))

Skrevet

Vi gleder oss ;-) Og sier jo heller ikke nei til butikker da. Kanskje det blir et skjørt på meg også? Skulle jo hatt noe til DiB-festen da..

Skjønner forøvrig nå at det er mange engler hos dere ;-)))))

Nattaklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...