Gå til innhold

seng til "stoor jente"

Anbefalte innlegg

Skrevet

når satte dere inn "stor jente" seng? Jenta vår er nå 2 år og 3 mnd. og blir storesøster i januar.. Og da trenger vi jo sprinkelsenga hun ligger i nå.... egentlig... bebyen kan også ligge i vogge den første tiden.. men hva er vanlig? synes hun er blitt såpass stor at hun kan få ny seng i stedenfor sprinkelsenga... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenker å kjøpe stor seng i julegave til jenta vår. Hun er 2 år og 4 mnd nå. Synes det passer nå før hun skjønner at hun kan klatre ut av sprinkelsenga.

Skrevet

Min gutt er bare 20mnd., men jeg mener han er stor nok til stor seng.

Så her blir det ny seng til jul.

Skrevet

Heisann!!

Jeg har ei jente på 2 år og 3 mnd nå og hun har vært fæl til å ligge i våres seng. Så vi kjøpte ny seng på Ikea,en slik en som vokser med barnet,kjempefin og godt fornøyd!! Vi måtte kalle det prinsesse-seng,og da var det ikke tvil om hvor hun ville ligge om natta!! Heldig med den ja!!

Skrevet

Siden en ny bebi skal bruke senga kan det nok være greit ho får ny seng ei lita stund før bebien tar over. Hvis ikke er det vel lett de vil føle seg erstattet og at nybebien har tatt plassen dems. Alt for å unngå sjalusi. Er ihvertfall mine tanker. Gjelder jo en del ting det der. Jentungen på 27 mnd skal få ny seng til jul da lillebror skal ha den i mars. :)

Skrevet

vi har byttet nå og tulla her har akkurat blitt 2 år.

Skrevet

Vi har en jente som blir 2 1/2 år i neste uke. Ligger i sprinkelsengen enda. Har ikke vist noe tegn til å prøve å klatre ut av den eller lign. så vi beholder den en stund til.

Fikk en liten til i august som ligger i i vugge så når hun trenger større seng blir det til at hun overtar den.

Skrevet

Ville kjøpt ny seng før babyen kjem.

Jenta vår er 2 år og vi venter en liten til i januar

Tenkte vi skulle venne henne til ny seng før den lille kom, så hun fikk ny seng for 1 mnd siden. En stompa seng med stige på og sengegavl på siden. Ingen problem og sove i nye senga, er stor stas og ha fått ny Stor seng, så har hun "telt" og lekeplass under sengen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...