Gummelillan Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Eric Heiden! Så ikke akkurat sååå spennende ut nå da, men du hvor forelsket vi var i han i 1980. Jeg var jo bare 11 og kunne ikke engelsk en gang, men fikk søstra mi på 13 til å hjelpe meg med mitt aller første kjærlighetsbrev.... Gøy!!!
phantomet Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Så søtt... Men selvom han var et skøyteikon...så er vel forelskelse å ta det litt langt? *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Hi hi hi, jeg fikk hakeslepp nå jeg!!! Han hadde jo blitt så gammel ;-))) Hi hi hi, jeg har møtt ham i levende live jeg - tenk det da du!!! Men jeg var ikke forelsket i ham, hadde dog en venninne som glitret i øynene hver gang hans navn ble nevnt:-))) Hi hi hi, så morsomt det er med mimring;-)))
Gummelillan Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Å nei da. Var oppriktig forelsket i han og flere til i oppveksten, bl.a. Gækki i Drama, Tom Erik Oxholm (ja, da, var svak for skøyteløpere tydeligvis...) flere fotballspillere etc... Jo fjernere jo bedre ;-) Ikke rart at jeg var nesten ukysset til jeg var 17!
Karomamma Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Venninna mi var på knærne etter Jimmy Osmond, men jeg syntes han var litt tjukk. He he, tenk det! Min første forelskelse var George Best på Man United. Og akkurat som Gummelillan skrev jeg brev på engelsk *rødme rødme* Var også stormende forelska i en gutt fra Larvik som jeg møtte på speiderleir. Tror dessverre ikke det var gjensidig, for jeg fikk aldri noe svar på brevet jeg skrev til ham *rødme rødme enda mer*. Og så var jeg helt gåen etter en gutt fra Asker som jobba på Thomas Tivoli en sommer. Skrev til ham og, jeg. Herregud, for en patetisk fjortis jeg var. Ganske pågående og selvsikker i hvert fall. Ha ha!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Nå ler dere ikke.....men jeg var "forelsket" i Tore Sandberg da han var nyhetsoppleser på NRK. Ja da..... -er vel bra at ting ikke alltid blir som man håper på..
Karomamma Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Jo jeg må: HAHAHAHHAHAHAHA, Tore Sandberg!!!!! Du valgte ham fremfor Jarl Goli altså?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Dette må ha vært før Jarl Goli ble født omtrent. Kan det ha vært i 1977-78-79 en gang.
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2006 Tror jeg heller ville ha valgt Goli ;-) Husker da Portveien 2 kom på tv. Lillebroren min (attpåklatt) så på det og plutselig var barnetv veeeldig spennende for oss kule på drøyt 10-12 år også ;-)))))
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 En Erik her også... men Soler til etternavn...han var kjekk han tenker jeg! Men har dere sett ham i dag eller???? Du og du så gammel han er blitt... mens jeg holder meg like ung!!! *blunk,blunk* Husker jeg så på en eller annen australsk? serie med en fyr som var så stygg at han nesten ble sexy!!!. Han sang også forresten....kommer ikke på hva han heter...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 ......må vel innrømme en bitteliten ting jeg også da...før vi skal på tur.....jeg var dypt og inderlig forelsket i Sting i The Police jeg.......sukk.....men jeg skrev aldri brev til ham. Stolte på at skjebnen ville bringe oss sammen;-) Hi hi, har igrunn tilgode at den skjebnen gjorde det da:-))
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Ha! Noen ganger er skjebnen klokere enn oss veit du!
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2006 John English! Sexy ja ;-) Verre var det med alle de kjekke fotballspillerne. For mens bestevenninna mi var forelsket i Solèr, så sikla jeg etter Bård Bjerkeland!!!!!! Og da snakker vi om noen som ikke har holdt seg like bra som oss da, Snulder ;-) Det verste var at når det gjaldt disse norske kjekke mennene så nøyde vi oss ikke med å skrive brev, nei. Vi ringte de!!! Fikk jo aldri tak i de da, men snakket en del med mødrene deres da. De syntes sikkert det var kjempefestlig med å ha 12-åringer som ringte hjem til sønnene sine... Bekymrer meg litt at jeg bare har jenter akkurat nå...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Det var vel ikke noe valg, jeg har en 3 år eldre søster og hun bestemte vel hvem jeg fikk være forelsket i. Var hun forelsket i Eric Haiden, fikk jeg Kai Stenshjemmet. Var hun forelsket i John English (mot alle vindar) så fikk jeg en med en dårlig bi-rolle. Var hun forelsket i en pop stjerne, fikk jeg Geir Børresen. Og sånn kan jeg fortsette... Er ikke bare bare å være minst.
Karomamma Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Jon English!!! Husker han, ja. Mot alle vindar! Den har jeg på kassett, ha ha ha! Gummelillan - vi ringte også hjem til dem!! Husker det som det var i dag. Sto i telefonkioskn (turte ikke ringe hjemmefra) og fniste så vi nesten ikke klarte å prate. Djeezez og jeg som også har jente. Hun skal ALDRI få telefon!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Det kan jeg tenke meg. Da får du vel barnevernet på nakken, når hun forteller om "barnemishandling". Tenk å leve uten telefon......dahhh
Gummelillan Skrevet 6. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde laaange samtaler med mødrene til både Soler og Oxholm og Drama-gutta. Den ene gangen en av de var hjemme og faktisk kom til telefonen for å prate slengte jeg imidlertid på røret! For da svikta motet.. ;-) Tror vi kun skal la ungene få mobiler som tar inngående samtaler... Og det er forhåpentligvis leeeeeeeenge til!!!!!
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #18 Skrevet 6. november 2006 Jon English.. var det ja...!! Rart men jeg synes faktisk han franske rare også er så stygg at han blir sexy! Men... må nesten si at jeg synes samboern min bare er sexy da!!! (Han snikleser her inne, så det er best å ha sitt på det tørre) Som godt voksen så er det den godeste Cloony som er helten...smeeeelt....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #19 Skrevet 6. november 2006 Enig. egentlig rart at noen kunne tiltrekkes av han John, med hestehale og kanskje verdens største ringer under øynene, tynn og fisletet...
Tiggywinkle Skrevet 6. november 2006 #21 Skrevet 6. november 2006 Husker jeg var veldig betatt av faren i Huset på Prærien, og da var jeg ikke gamle jenten. Så det må kanskje ha vært den første.. Ellers var Harrison Ford og Gary Lineker også gode kandidater:-)
Maud Skrevet 6. november 2006 #22 Skrevet 6. november 2006 Eric Heiden har jeg ikke svermet for, men Erik Soler var spennende for meg også. Jeg spilte fotball selv og en gang under Norway cup ble vi invitert på pizza-restaurant sammen med LSK-gutta. Jeg tror ikke jeg sa et eneste ord (og det skjer ikke ofte!). Hadde også plakat med John English på rommet mitt og enda mer flaut av the Herreys. Gullsko og greier. Det er nesten for flaut å tenke på det...
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2006 #23 Skrevet 6. november 2006 min første kjærlighet var den flinkeste gutten på danseskolen...... nå er han narkoman, det var i grunnen greit at det ikke ble han og meg.
♥Snulder Skrevet 6. november 2006 #24 Skrevet 6. november 2006 Ja det er liksom ikke så veldig formildende at man er god til å danse da assa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå