Gå til innhold

Hvilken brystvortekrem er bra når man ammer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe inn i morra, hadde vært kjekt med tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor trenger du kjøpe på forhånd når du ikke vet om du får problemer? En av de beste kurene er faktisk å smøre på morsmelk, og la det lufttørke.

men skulle du på død og liv ville være føre var, så vet jeg det er mange som anbefaler avent sin brystvortekrem.

Skrevet

vil anbefale en som heter unguentum merk. fåes kjøpt på apotek. den virker på alt den

Skrevet

Fordi jeg vet jeg blir sår, har allerede blitt sår. Gidde ikke å lure på dette på sykehuset!

Skrevet

Ok takk for tips;)

Skrevet

Jeg vil anbefale deg Pure lane fra medela (den som celina middelfart bruker på leppene) den er helt SUPER........Begynn å smør deg et par uker før termin og etter hver gang du har ammet i begynnelsen (det gjorde jeg med forrige man og jeg fantes ikke sår)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg anbefaler å kjøpe det på forhånd ja! Det har virkelig reddet meg!! Jeg ble så sår at jeg holdt på å gi opp hele ammingen.

Jeg bruker en gul tube som heter "brystvorte creme", tror det er Pure Lane som nevnt ovenfor. Fåes på apotek.

Skrevet

Takk takk...tenkte det var lurt å kjøpe på forhånd ja. Veldig kjekt å få disse anbefalingene så jeg vet hva dere har prøvd. Tror jeg går for pure lane!

Skrevet

Pure Lane er på gul tube ja,og er kjempe bra :)

Skrevet

okei mulig jeg ordla meg litt feil der isted... poenget mitt var ikke å hetse deg fordi du velger å kjøpe krem på forhånd, slapp av... jeg kom også med et råd der, men det kan hende du overså det pga den noe uheldig formulerte introen min? Jeg greide meg fint over sårheta da jeg ammet sist ved hjelp av morsmelk og lufttørking, men et par av venninnene mine sverga til avent sin brystvortekrem.

Lykke til, håper du slipper unna den verste sårheten når du begynner å amme!

Skrevet

Har aldri før hørt at man bør smøre seg med brystvortekrem før termin. Har det en forebyggende effekt?

Skrevet

Jeg brukte uparfymert vaselin, rett og slett. Og det hjalp. Lillegutt ammet lenge hver 2. time og brystvortene mine var helt oedelagte foer jeg begynte aa smoere de.

Skrevet

Jeg skjønner den, ka-ping.

Vet man kan lufttørke og alt det der, men trenger en krem. Derfor spurte jeg her inne. Er ikke av typen som kjøper inn alt for å være føre var, men akkurat dette vet jeg at jeg har behov for.

Nå har jeg fått mange forslag og er storfornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...