Gå til innhold

Jeg skulle bare kjøpe gravlys, jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

på Plantasjen, så datt det en kilos bøtte med pepperkaker og en stor pose med Nidars julefavoritter opp i posen..

Uhelbredlig godtegris jeg......

Når skal jeg begynne et nytt og bedre liv da???

I morgen eller neste mandag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller så kan du bli medlem av aldri-klubben.... fader altså. jeg vil spise godteri alltid.... men vi trenger jo ikke å spise sjokoladebiff og tomatvingummisuppe til middag heller??????

:-)

jeg tror jeg skal lage min egen parole i 1. mai toget i år.

der skal det stå: ALDRI.... :-)

Skrevet

He he he.....også så standhaftige som vi var da gitt.......nei, det er han tinnsoldaten det, ikke oss:-))

Skrevet

Hadde diskusjon med min datter på lørdag i butikken om NÅR man kan begynne å kjøpe julegodter, pepperkaker etc. Hun var nemlig veeeeldig klar for pepperkaker mens denne steile moren ga klar beskjed om at det ikke var aktuelt enda. Så lurte hun på om når vi kunne kjøpe alt dette fristende da? Jo, etter neste mandag for da er jeg ferdig med bursdagen min var svaret!!

Jeg var jo særdeles godt fornøyd med at hun så ut til å slå seg til ro med slik en livsvisdom, men en fremmed mann som sto ved godtereolene så ut til å stryke med av latter.... ;-)

Mamma søker barn, det er dette som er det nye og bedre livet!

Skrevet

Dette har hendt meg også, tror det er noen som går ved siden av meg og slipper godsaker ned i handlekurven når jeg ikke ser det. Vurderer å skrive inn til "Åndenes makt" på TV Norge.

Skrevet

Ja ,sant nok.

Men med ryggrad som en soft is er det ikke så lett...

Skrevet

Kanskje det er sånn og forstå.

Uforklarlige ting.......kanskje en mann fra Mars eller et gjenferd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...