Gå til innhold

Hjeeeelp, må begynne helt på nytt igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle planene va klare, hvertfall de viktigste som

-lokale, kirke, kokk, musikk, visevert,mat, kaker...

Så ringer vi får å få satt av romtil gjestene på gjestgiveriet hjemme..får da vite de ikkje kan sette av rom siden de kan komme til å miste et arrangement på d. så vi må finne ut kor mange rom vi trenger og evt bestille de bindende.

Nokken dager etter ringer de oss tilbake og sier de skal ha bryllup der den dagen,så vi får ingen rom i d hele tatt.

Så da stod vi plutselig utn overnatting til ca 50gjester..

Så da måtte vi flytte feiringen til byen, og er nå begynt helt på nytt m all planlegging..

skal gifte oss i august, så har jo endå tid. men alt må endres på, kor mange gjester vi kan ha, mat, lokale osv....

jaja, får tenke nyttog positivt, så går nok dette strålende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud....

jaja det skjer sikkert for en utrolig god grunn du enda ikke vet hva er ;))

Skrevet

kan dere ikke ha gjesten på et annet hotell?eventuelt leie en buss som kan frakte dem?

Skrevet

Eg komme fra en litn plass der det bare finnes 1gjestgiveri..noen hytter og litt sjøbuer. meningen vil leige vekk bare for den 1 helgen midt i sesongen. Hadde ALDRI drømt om d sku bli et problem..tenkte jo så klart på d måtte bestilles tidlig og ringte derfor no for å høre..

Må m ferje t øyo vår,så får ikkje frakta gjestene hjem heller. Kan evt leige en båt og gjestene må reise 50min m båt om natten, men d ble vanvittig dyrt

Skrevet

Hei :o) Jeg føler så med deg, men nå virker det som det endelig skal løse seg for dere da :o) Da er vel både du og Happy H-mannen ganske lettet regner jeg med...

Gleder meg masse til neste helg, har aldri vært i B før faktisk... Da skal vi skravle masse bryllup, så kan gutta ta seg en tur på byen ;o)

Dette blir helt "sjef"...haha :o)

Klem

Skrevet

ja vi e happy begge to no, både eg og mannen:)

Gleda meg masse t neste helg snuppa, ska bli kos:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...