Gå til innhold

Lano for liten og Lano for .... gakkgakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben syns det ser ut som den nye gakkgakken til Lano spyr.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir jo småkvalm av alt såpevannet han svelger ;-)))))

Skrevet

Ja... men det er akkurat det den gjør... gulper ut ei ståle såpe...æsj...

Skrevet

Så skikkelig pjuuk ut på reklamen...tror ikke vi skal kjøpe den...

Skrevet

Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er det virkelig noen som kjøper Lano da?

Minner meg om en ungdomsforelskelse.....det eneste negative med ham var at han brukte Lano sepe og deodorant........urk.......ikke noe som stinker mer såpe enn Lano!

Skrevet

Jeg gidder ikke kjøpe en såpe til 50 kroner når jeg har en seksårig datter som plutselig kan finne ut at alle Barbiedukkene må ha en skikkelig hårvask med mye såpe. Da duger de til 10 kroner på Europris like bra! ;o)

Skrevet

Ja, der minnet du meg på noe!!!

Nemlig at de små søte ikke ser på verken merkelapper eller prislapper......en ny epoke fremover her i huset - igjen - hvor det rimelige og kjekke, går foran det litt dyrere og lekre;-)) Jaja......Når de blir større så rapper de uansett det dyre og lekre, om du har døtre......jeg har 3;-))

Skrevet

Det er enda noen år til seksåringen knabber tingene mine tror jeg, men hun var bare to år da hun hylte av misunnelse da jeg fikk en diamantring til jul. Så jeg bør vel spare til safe...

Sønnen som er snart 16 har ikke rørt noe av mitt siden han passet joggeskoene mine. Men det er noen år siden han brukte 38. Nå har han 45 i sko ;o)

Skrevet

Tenk det......hi hi hi, jentene lærer fort igrunn;-))

Og gutta, de vokser en over hodet!!!

Skrevet

Ja, han har passert meg med en hodelengde for lenge siden enda jeg er 170 cm :o) Han kaller meg bare for lille mamma nå ;o)

Skrevet

Jeg har jenter som vokser meg over hodet, jeg.... 14 åringen er 175 cm og bruker 43 i sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...