Gå til innhold

men du moffi... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du ikke lese hva det står om rosa og hvit også.... jeg er dritnysgjerrig.

(hver gang jeg skriver nysgjerrig så blir jeg så glad... hva er det for slags ord da? ...nys- gjerrig.... fint syns jeg, må ikke nye for ofte liksom.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er masing lov når man er minst?

jeg merker at jeg bruker det argumentet for alt det er verdt!

;-)

Skrevet

Rosa og hvit er bare nydelig det! Da er du så ren og pen, både utenpå og inni deg - og alt er bare fint og sånn;-))

Skrevet

ha ha ha ha ha hah ah a

en engel med dritt på vingene...

Skrevet

Rosa har alltid vært en moderert versjon av rødt som er det kjødelige, lidenskapelige og fruktbare. rosa er arketypen av kvinne, mild, fruktbar ja, men ikke vulgær *ler* Hvitt er åpen, ren, lys og luftig. Ikke mange som kler seg i helt hvitt altså. krever litt mot.

...Men så husker jeg ikke alt altså. Har levert tilbake boken på biblioteket for noen måneder siden...

Jo forresten. Rosa er en helbredende farge.:)

Skrevet

Den dritten er det selvfølgelig "noen andre" som har lagt fra seg.......du er bare ren og hvit og rosa! Og rosa er den fineste fargen i hele verden!!!! Skjønner du at jeg synes det er herlig med 3 døtre eller;-))

Skrevet

se der ja.... akkurat som å se meg... en lysten og søt og ren liten due, som svinser med svansen nett som bare det, også så peeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

ha ha ha ha ha hah ah a

... jeg liker å gå i helt hvite klær, men det må være sommer.

Skrevet

Jeg blir bare møkkete jeg! Kan ikke ha hvitt, ikke ting som må strykes heller. Brunt er deilig å ha på seg. Tror ikke det betydde bæsj.

Skrevet

jag fattar!

jeg er en av tre jenter og jeg er usansynlig glad for at jeg fikk en sønn først... en god og sterk storebror, så kan jeg snuppelure med den nye lille jenta nå... åhh nå kjente jeg at jeg er glad i ungene min altså...

Skrevet

ha ha ha du er fin altså! klart det betyr bæsj!

dritunge!

Skrevet

Hvit er en undervurdert farge moffi...

Om du har det på tøy så finnes det jo ingenting som er enklere enn å få det rent igjen... Vasker du andre farger må du jo være obs på bleking.....*ler*

brunt kan jo være sjokolade...søt og spisbar!!!

Skrevet

Herregud! Det får da holde å skifte klær og bæsj på sønnen min*ler*

Nå går jeg opp i stua og spiser sjokoladeis. Har forøvrig orange skjørt, svarte strømper og skoggrønn topp. Natti søtnoser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...