Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Bare lurer. Synes det virker som hun har det fint i bag'en, med mye klær, ullteppe rundt seg og dyne over, og gidder ikke kjøpe skinn bare fordi alle har det. Men virker som jeg er den eneste!
Frøken Tredjegangs Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Tror det går bra, men trenger jo ikke lammeskinn! Så lenge babyen er varm og god, så spiller det veldig liten rolle hva som blir brukt. Det er smak og behag!
så var vi 4 Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 vi bruker ikke lammeskinn i vogna kun i senga. i vogna har han voksiposen sin. hvis ungen er varm trenger du ikke å kjøpe inn lammeskinn eller hva det nå skulle være som er på "moten"
JADDAjada Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 hun må ivertfall ha/få bomullsundertøy...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Man klarte seg da i gamledager uten lammeskinn... Ullteppe gjør samme susen. Men selv har jeg lammeskinn og er godt fornøyd med det :-) Men man trenger da ikke å ha det samme som alle andre...
Herkules Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 går helt fint det, men vi er veldig glad i det og det er også lettere å legge ham neddi noen ganger fordi vognen/sengen ikke oppleves kjølig. ellers så brukte de vel mye saueskinn før også? i alle fall farmoren min
Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Har greid meg i 15 vintre(og er i gang med vinter nr. 16) så langt med småbarn, uten et eneste lammeskin så skal tro det går helt utmerket ja. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå