Gå til innhold

Robbin? litt søtt på en nusselig gutt?


meg og min lillle sønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trenger ikke være anonyme ;) jeg spør jo hva dere synes!

 

vi står mellom Robin eller Jonas akkurat nå :) liker Sebastian også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin med én b er veldig pent! Det er mange som har spurt om det navnet i det siste, så det er tydelig flere som liker det. Det er også tydelig at det er en 3-4 stykker som ikke liker navnet, og roper ut at det er harry hver gang noen spør om det navnet, men jeg ser ingen grunn til å la være å bruke et så nydelig navn på grunn av 3-4 stykker på BIM.

 

Gå for Robin du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt Jonas. Robin gir meg dårlige assosiasjoner........men, smaken er som baken - whatever makes you happy:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes det er skrekkelig. Sorry. I det minste med en b, men liker ikke det heller. De andre 2 forslagene var mye bedre, selv om det er mange Sebastian-er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vil du virkelig velge søtt navn til en nusselig gutt, som bare forblir nusselig guttebaby i en veldig liten del av sitt liv? Er det ikke greit å tenke på at nussegutten skal bli en stor voksen mann også?

 

Robin skrives med én b. g er nok litt halvstigmatisert, utover 3-4 på bim, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Robin er fint jeg. Med én b vel og merke.

 

Egentlig litt rart med hva folk mener om det navnet. Her inne virker det som om mange mener det er et harry navn, mens når jeg snakker med folk ellers blir det navnet plassert som et tøft, internasjonalt navn. Kanskje det "henger igjen" gamle oppfatninger på landet, mens det er i ferd med å bli mer populært igjen i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin er et veldig fint navn:) Skjønner ikke at det har fått harry-stempel... Vet bare om små gutter som heter det og ingen av dem har harry alenemødre:P Syns det er dumt når folk kommer med slike utsagn gang på gang her inne. Det ødelegger navnet for dem som faktisk kunne tenkt seg å bruke det.

 

Samme med kevin, natalie, isabell osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spør hva man synes om et navn så må man jo kunne si hva man mener. Noen synes Robin og Michelle er harry, andre synes Ragnhild og Sigurd er gammelmodig - smaken er jo som baken. Men om du virkelig liker et navn lar du deg vel neppe påvirke av et forum som dette?

 

Jeg er forresten en av de som ikke liker navnet Robin. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en av mine favoritter-

Men er mere opptatt av at det er deres navnevalg...

Og at dere velger etter deres ønsker!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har assosiasjoner til rampete unger pga konkrete tilfeller jeg kjenner til, og hadde derfor ikke valgt det selv. Du har sikkert ikke samme erfaringer og har derfor all grunn til å velge annerledes. Uansett, skriv det for all del med en b. Ellers må han stave det resten av livet. Ser ut som en stavefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et navn for en voksen mann, synes jeg da. Mens Jonas er flott! Velger dere likevel Robin, så skriv det i alle fall korrekt, med en B.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin er kanskje søtt på en liten baby, men ikke på en voksen man!

 

Jeg hadde fått turn-off dersom jeg møtte en mann som som presenterte seg som Robin. Han måtte jobbe lenge med å forbedre førsteinntrykket er jeg redd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Jonas!!!

Robbin/Robin er ikke fint i mine øre. Husk at nusselige gutter helst skal bli noe annet enn nusselige etter hvert! Nusselig er for jenter, etter en viss alder er min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Min sönn heter Robin! Er veldig stolt av det navnet, synes det er et flott og mykt navn, men samtidig maskulint.

Er Robin Hood harry eller nusselig kanskje?

Nei, han er KUUUUUUUL!

 

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas og Sebastian er nydelige navn. Robbin eller Robin er som Ronny og Johnny - assosierer med barneværnsbarn - de som har sklidd litt ut av samfunnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...