Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hvor er det akupunktøren setter nålene?
sebastians mamma Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 på meg har hun satt en i hodet, på hånden, ved kneet og ved ankelen. har vært to ganger til modningsakupunktur, jeg har termin idag, så det har ikke startet noe enda desverre:(
Heira☆ Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg har vært to ganger nå. 1. gang fikk jeg to i hver arm, en i den ene foten og fire i den andre foten. 2. gangen fikk jeg nesten det samme, to i hver arm, en i den ene foten tre i den andre og en i magen. Skal tilbake på onsdag (terminen) så da veit jeg jammen ikke hvor hun setter dem....
<3 Adrian <3 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Hos meg ble det satt en i ryggen, en i magen, en i hver hånd og to på hver fot...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jeg fikk flere i korsryggen, noen i magen alle disse med strøm på, og en i hodet, en i panna, legger, fot, arm og hånd. Litt usikker på antall. hun jeg går hos er lærer på akupunkturskolen, altså lærer opp jordmødre i akupunktur. Utrolig flink dame! Skal imorgen for 3 gang, og håper da at fødsel setter igang ikke lenge etter, har termin 10.nov..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå