Gå til innhold

Når gikk deres bebiser fra to til én lur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er ni mnd, og har fortsatt to.. Så lurer på når jeg kan forvente at han sover kun en...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min ble vanskeligere og vanskeligere å få til å sovne på dagen, så når han ble rundt åtte mnd kuttet jeg den ene luren, og da gikk det strålende med legging etter det =)

Skrevet

tulla her er 6, 5 mnd, og sover 3 til 4 ganger...men da er 3 av de veldig korte på ca 20-40 min=) lurer på når hun skal begynne med bare to istede...

Skrevet

Min eldste begynte med 1 lur like før han begynte i barnehagen. Da var han 14 mnd. Yngstemann er bare 7 mnd og har akkurat gått fra 3 til 2 lurer

Skrevet

Når legger dere dem på dagen da? Og hvor lenge sover de?

Skrevet

10,5 mnd begynte han med en lur siden han begynte i barnehagen. Det var det som skulle til for å få orden på leggingen på kvelden. Nå er han trøtt i syv tiden og sovner da. Sover alt fra 1-3 timer i 11-14 tiden. Ble trøtt den første tiden siden han vanligvis sov to ganger, men det gikk seg til på 1-2 uker.

Skrevet

jenta mi bli elleve mnd i morge, og sover fortsatt to dupper om dagen. sover fra 10 - 1130/1200, og fra 1530-1700 ca. Tenkte å prøve å få henne til å sove bare en dupp når hun begynner til dagmammaen. Da vil ho være 13 mnd.

Skrevet

11 mnd så var det nok med bare en lur om dagen. Noen dager blir det 2 men det er blitt veldig sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...