Bolla*1 <3har født<3 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Noen her som har at barn på snart 19 mnd som ikke går enda?
M&O+1 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Nei,men søskenebarnet mitt gikk ikke før hun var nesten 21 mnd.Plutselig en dag reiste hun seg bare og gikk støtt som et fjell over gulvet!
Bolla*1 <3har født<3 Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Hvordan var helsevesenet ang at hun ikke gikk da? Her er dem stresset og d gjør ikke saken direkte bedre for meg som mor....dem har sendt henvisning til rtg av hoftene, men det er 5 uker siden og er fortsatt ikke innkallt....hun står og går(forsiktig) rundt bordet... Synes helsevesenet overdriver jeg, men man blir jo usikker som foreldre oxo da
bassen2 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 min datter er snart 14 mån.. ho kryper ikke og går ikke ...tar det helt med ro..kanskje barnet ditt trives sån som det har det nå...vill ikke lære seg noe nytt enda...ta det helt med ro..hvis du er nervøs, så ta kontakt med en fysioterapeut på egen hånd. ikke vent på hs..uansett tar ju barnet ikke noen skade av en ekstra kontroll..lykke till..
Collet :) Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Ikke jenta mi heller! Hun er snart 18 mnd. og aker enda på rumpa... Hun har aldri krabbet, men har nå i løpet av de to siste ukene vist interesse for å ville reise seg og komme seg litt opp, men vil ikke ha hjelp, hun vil klare det selv. Hvis vi holder henne opp mot et bord eller noe så står hun godt, men ikke stødig, hun eier jo ikke muskelstyrke i bena og skjevler i lårmusklene etter få minutter! På 15 mnd. kontrollen brydde ikke legen seg i det hele tatt om det at hun ikke gikk. Han mente at hun burde begynne å vise interesse for å reise seg til 18 mnd. kontrollen (som er om 2 uker) til, men forventet ikke at hun gikk. Han mente at dette var så individuelt og når det ikke er noe galt med benstilling eller noe så ville det komme etterhvert. Hun kan jo så mye annet, prater mer enn en 2 åring og kan så mye, hun har rett og slett ikke hatt tid til å lære å gå mente han, bedagelig er hun jo også, ei blubbe på 13,5 kg. -Men akk så nydelig!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Begge mine jenter gikk ikke før de var ca 18 mnd gamle. Hun eldste krabba ikke heller men ålte seg på rumpa.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Niesen min reiste seg opp det øyeblikket søsteren min og gubben sluttet å mase på henne om å gå...da var hun nesten 2 år. Ikke noe galt med ungen, hun var nok bare litt sta for maset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå