Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Ingen film på tv ikveld som jeg har lyst til å se, så jeg har lyst til å stikke å leie en, MEN, jeg ser jo nesten alt som kommer ut, så jeg er litt blank! Noen filmer å anbefale, gamle, nye, spennende, søte, ikke triste (orker ikke gråte:-) action (?).............????
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 liker du grand prix? en HELT UTROLIG FANTASTISK en er: "livet är en släger" da kan du le og smile og bli glad og litt rørt, men det tåler du... åhhh for en deilig opplevelse! gjør det gjør det gjør det!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Ja!!! Den er så søt! Og du må bare se Heartbreak Hotel - den er herlig befriende lattergod!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 okei... da er det den neste filmen som skal leies her i huset... kanskje i kveld? så kan jeg kjøpe sjokolade samtidig... det var lurt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Den har ikke kommet på dvd ennå, har akkurat gått på kino. Men da kan du bruke ekstra lang tid på å forberede deg på en herlig latterbombe av en film, samt øvespise sjokolade.....masse sjokolade :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 okei... da skal jeg øve så lenge, du får rope da når den kommer på dvd. plystre plystre jeg tror jeg må ut en tur.........
moffi Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Hmmm. Vi så Matchpoint i dag. Men sambo likte den ikke og laget pizza mens det var mord:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Mord er bra;-),men hva var storyen, sånn kort fortalt?
Reveenka Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Tror jeg har anbefalt den før, men SLIDING DOORS med Gwyneth Paltrow er utrolig fin! Ta den!!!
moffi Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Det er et kjærlighetsdrama. En som er utro med fristerinnen og noen rare tilfeldigheter som gjør at ting blir som de blir. Scarlett spiller fristerinnen. Hun er jo vakker! Woodi Allen film som fikk terningkast 6 når den gikk på kino for 7-8 mnd siden. Jeg synes den var bra, men sambo vil ha mer aktion.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Hi hi, jeg sa det ikke var lett, men den er fin og jeg har sett den mange ganger!! Men egentlig så er jeg ikke så glad i å se samme film mange ganger.......hm....kanskje jeg må finne på noe annet.....
Reveenka Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Har du sett "Jacobs latter" (Jacobs stige) med Tim Robbins? Den er veldig fin, så den for 20 år siden og har forgjeves forsøkt å å fatt i den igjen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2006 Nei, den har jeg ikke sett! Men om den er veldig gammel så finnes den kanskje ikke på dvd? Og min VHS-spiller tok kvelden for noen år siden.....:-)
Reveenka Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Hva mener du med veldig gammel!? Jeg så den for - ja, det er vel knapt 20 år siden...gammel? c",) Men den kan hvertfall anbefales! Uten å røpe for mye av plottet, så handler den om en vietnamveteran som kommer hjem, og hvordan det oppleves...men her er det duket for overraskelser! Veldig uvanlig slutt! Men den setter en i litt blå stemning, det skal sies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå