Gå til innhold

Magnus har begynt å le!!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Sang Ro ro ro din båt med begevelser, og han begynte å le! Så hermet jeg etter hans latter og han lo enda mer!!! Var kjempe gøy!

Har har lenge ledd uten lyd, men i dag var det med masse lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt:) Gleder meg masse til lillegutt begynner å le. Han smiler masse og hikster innimellom, men det har ikke vært noen skikkelig latter enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det verdens beste lyd? Ingeborg har også i de siste dagene klukket og ledd, men hun blir litt forfjamset av lyden og slutter ganske fort;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste innlegget ditt og tenkte at den sangen skal jeg prøve med Sara. Har nemlig fått hun til å le littegrann for en stund siden,men ikke de siste dagene. Og jammen trillet det ikke ut en liten latter andre gangen jeg sang ro ro ro! Tror den lyden var veldig gøy,he he! Såå søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å så gøy da:) elias har ledd ordentlig en gang, men det er over en uke siden,og neimen om han vil prøve det igjen..men det var virkelig gøy å høre latteren hans ja:o) hvordan er teksten til denne sangen? jeg kan melodien og de første ordene bare. har også lyst å prøve:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Sara lo fordi vi pleier å si røø til hun og ordlyden er jo ganske lik:

Ro ro ro, din båt, over Kattegat

Vuggende vuggende vuggende

over Kattegat

 

(er ikke sikker på sisste linje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja er det ikke deilig:-)

Victoria lo første gang av pappaen sin, og det på selveste farsdagen! Han stelte henne på badet og ropte til meg. Jeg kom løpende, og felte nesten en tåre da jeg hørte det, ble så rørt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...