moffi Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Dritgrei, phantomet, attpåklatten? flere? Sover de små i phantomethjemmet, i dtitgreihjemmet, i attpåklattenhjemmet nå da?:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Ja, sammen med pappan som var på whiskeylag i går......hi hi......trøtt idag han ser du;-)
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Sitter han litt sånn bakfull og flirer av oss da*LER*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Nei, han ligger i sengen sin han:-) Og han tør ikke le av oss, for han er så ung og vi er så skumle......ihvertfall idag synes han det.......SKVETT!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 her soves det i to senger.... jippi!
phantomet Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Måka sover...mens junior er ferdig på badet nå... junior og pappaen har vært i barnebursdag idag som visst var veldig gøy, så har de hjulpet meg med å rense akvariet...Noe som tar litt tid... Nå har jeg fått knusekos og en særdeles blid gutt ligger og synger..
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2006 Uff da! *ler* Ikke lett å være en ung mann da nei:) Min sambo minner om en reke når han har vært ute. Liten, i fosterstilling og rødlett:) og....illeluktende.
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 En glad dritgrei og en glad phantomet:)
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 to glad venner sammen med en hel haug med andre venner....hmmm, kan det bli bedre? enn du moffi... er du en glad en?
Gla-mor Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Mamma og pappa sin lille skatt sover. Har endelig fått han til å sovne selv i egen seng, det har vart i 3 uker nå, så da går det rett vei (kolikk, stakkar liten....). Storesøstrene er så store, så de har vi ikke oversikt over.
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Ja! Glad og litt doven akkurat nå har lyst på litt sjokoladeis snart og en kopp blåblomst-te.
Reveenka Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Alle revungene er i seng - noen sover, og noen er våkne c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 blå blomst hadde jeg glemt..... den er god den! doven er lov, jeg vil ha SJOKOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAADE... men har vi det... neida, vi hadde jeg har spist den opp.
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2006 En glad gla-mor og en glad reveenka da:) og håper kolikken gir seg. Den er ikke noe god å ha! Vet du, på forrige søndag klokken ti om kvelden måtte jeg dra på legevakten grunnet vannvittige magesmerter(som fødselsri) som var kontinuerlige. Kunne ikke ligge eller stå, og trodde det var noe allvorlig. da legen sjekket meg var det ikke noe spesielt utslag på noen av prøvene. men jeg fikk en bedøvende sprøyte i ryggen. Fy søren, tenker jeg i ettertid. Da skjønner jeg at småbebbisene skriker hvis de har det sånn i timer hver dag. Selv har jeg aldri hatt noe sånt før..rart.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Uff da, det hørtes da ille ut.....men fant de ikke ut hva det var?
hypersusmor Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 Jeg er her og svarer litt på innlegg, mens min store kjæreste ser på oppsummeringen fra tippeligaen og min lille kjæreste ligger og sover søtt i reisesengen sin. Innsiden av Leandervuggen var så møkkete at det er pinlig og gikk derfor i vaskemaskinen i dag.... Jupp, jeg skjemmes.
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 5. november 2006 Det må ha vært kolikk. Rett og slett! Jeg fikk drosjerefusjon begge veiene og var ikke hjemme i sengen min før ett på natta. Ikke blindtarm, ikke urinveisinfeksjon, ikke svangerskap utenfor livmora, ikke nyrebekkenbetennelse. Jeg hakket tenner av smerte til og med! Nei fytte rakkeren så redd jeg ble!
Gla-mor Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 Har alltid hatt mye vondt i magen, så jeg synes veldig synd på babyen. Men han er så søt og fin når det er bra, da smiler og pludrer han, så magesmertene er visst fort glemt. Men det er fryktelig vondt med kolikk, eller spasmer i tarmen, og omtrent ingenting som hjelper. Litt massasje og varmepute på magen kan bedre det litt. Men nå er babyen snart 4 mnd så da begynner det å bli bedre. Ganske merkelig det der at noen babyer får kolikk, mens andre er helt uten plager.
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 5. november 2006 Hallo hypersusmor:) Fint med en sånn vugge du har da.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 Ja, sånt er ikke noe moro.........
Gummelillan Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 Jeg er her!!!! Hatt noen dager "fri", men nå på plass igjen ;-)
Reveenka Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 Kan det ha vært gallestein? Sjekkes med ultralyd, du får svar iløpet av sekunder... men da må du til et sted med røntgenutstyr. Gallestein er dritvondt, kan forveksles med hjerteinfarkt. Utløses ofte av graviditet, og kvinner i 40årene rammes ofte... (Jeg ble skikkelig snurt og fornærmet da jeg fikk dette for tre år siden, og læreboka mi sa at det var en overhyppighet blant middelaldrende, overvektige kvinner....)
Gummelillan Skrevet 5. november 2006 #24 Skrevet 5. november 2006 Jepp, alle tre sover søtt på hvert sitt rom og pappa'n er på bandytrening. Jeg spiser brownies og ser på verdens største haug med klær som skulle ha vært strøket.... Mmmm. Skeptisk!
moffi Skrevet 5. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 5. november 2006 mannen min er snekker, så jeg slipper å stryke. derimot er det et fullt tørkestativ bak ryggen min som "luner" godt ja:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå